Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen som har erfaringer med Mohawk Audio ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er kanskje en grunn til at ingen svarer deg her... mohawk er et ukjent merke, og det er sikkert ikke mange som har testet det...

Har søkt litt rundt, og utifra det jeg finner, så er det der bare møkk, og du får antagelig mere glede av pengene dine hvis du drar dem ned i dass ;)

Forstekeren er ikke i nærheten av kraftig nok, til å drive noe sub, og de 6x9 trenger du ikke, med mindre du skal ha de foran i bilen...

Lenke til kommentar
Det er kanskje en grunn til at ingen svarer deg her... mohawk er et ukjent merke, og det er sikkert ikke mange som har testet det...

Har søkt litt rundt, og utifra det jeg finner, så er det der bare møkk, og du får antagelig mere glede av pengene dine hvis du drar dem ned i dass ;)

Forstekeren er ikke i nærheten av kraftig nok, til å drive noe sub, og de 6x9 trenger du ikke, med mindre du skal ha de foran i bilen...

Søkte også rundt og utifra det jeg finner så er det ingenting som tyder på att det er møkk :p men for all del kom med linker, jeg finner dem ikke dog. :tease:

Har allerede kjøpt, fikk tingene idag tidlig på postkontoret så godt fornøyd med rask levering :D

bilde:

http://img99.imageshack.us/my.php?image=crim0002aa3.jpg

Delene er innstallert nå bortsett fra diskantene, må bare finne ett bra sted å plassere dem.

Personlig trenger jeg ikke 1000vis av watt i bilen min cossiemk1, ønsker heller god lyd enn masse lyd og dette synes jeg spiller veldig fint, gleder meg bare til å innstallere diskantene, må bare finne ett bra sted å innstallere de.

Så en anbefaling fra meg iallefall, verdt prisen :)

Lenke til kommentar
Hehe, du får ikke god lyd, med alt for liten forsterker, og du risikerer å ødelegge suben... men hvis du er fornøyd, så er det jo det som teller ;)

Aha, men kjøpte ikke den pakken alikevel, ombestemte meg å kjøpte løst så forsterkeren har jeg ei, bruke en litt eldre kicker forsterker:)

Kjøpte diskanter, 2x12", 2x6.5" og 2x 6x9.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Hehe, du får ikke god lyd, med alt for liten forsterker, og du risikerer å ødelegge suben... men hvis du er fornøyd, så er det jo det som teller ;)

Aha, men kjøpte ikke den pakken alikevel, ombestemte meg å kjøpte løst så forsterkeren har jeg ei, bruke en litt eldre kicker forsterker:)

Kjøpte diskanter, 2x12", 2x6.5" og 2x 6x9.

Det hjelper kanskje bittelitt med den kicker forsterkeren, men jeg er fortsatt ikke overbevist, hehe...

Og når du i tillegg sier at det låter bra, UTEN å ha koblet diskantene til frontsettet, og MED 6x9 baki, så skjønner jeg jo at du ikke har hørt noe som låter bra før.

Åssen forsterker bruker du på frontsettet??

Men igjen, det viktigste er at DU er fornøyd og ikke bryr deg om de som ler av deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...