ignoreme Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Sorry om denne er postet feil men mener den er på riktig plass. Har planer om og bygge en pc med 2 atx hovedkort. Noen som vet om ett slikt kabinett? Thermaltake mozart fungerer dessverre ikke. En annen plan jeg har er og lage ett kabinett ut av ett metallskap, noen som veit hvor jeg kan finne ett slikt? Må da være stort nok til og holde på 2 X atx hovedkort. Se på tegningen litt lengre ned. Skal helst ha to dører foran også. Helst ikke noe dyrere enn 1200 kroner for dette da jeg må ut med mange kroner for modifikasjoner også. Har sjekket både biltema og clas uten stort hell. Dimensjoner jeg tenkte meg var rundt dette: |----------70-80cm----------------| | | | | | | | |60 - 70 cm nedover | |20cm min i dybden | | | | | | |----------70-80cm----------------| Det skulle bli plass til ett hovedkort på hver side her, med 2 psu som står på siden i midten. Enig? Hdd kommer under hovedkortet. cd-rom er det ikke så nøye med, men kan hende jeg setter dette under hovedkortet på tvers (altså ut på siden av skapet). vannkjølingen vil bli satt i midten. Takker for svar! Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 På skraphandleren finner du kanskje et skap som du kan bruke. Du betaler vel bare kg pris der så det skulle ikke koste så veldig mye. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 LIan Li Cube kan du ha 2 stykker i Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Lian li cube ser ikke ut (min mening) og er dermed uaktuelt. Men takk for svaret Skraphandleren var ingen dum idè heller. Men vil helst ha noe nytt da dette skal sendes til lakkering, vil helst slippe og pusse så alt for mye, da det meste vil kreve en god del jobb. Andre som kjenner til noen steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå