Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mister hud på penis

Gjest stakkars pelle

Anbefalte innlegg

Gjest stakkars pelle

Har i det siste opplevd at jeg mister hud under forhuden på penis. Kan virke som at det kommer når jeg ikke vasker meg skikkelig. Har ikke dusjet i dag og nå var det ganske ille. Tror det begynte på penishodet men når jeg nå drar forhuden helt bak så er det på store deler av penis.

Områdene der jeg har mistet hud er litt sår og røde. Ingen uoverkommelig kløe, men klør naturlig nok litt.

Kan dette være kjønnssykdom eller bare dårlig hygiene? Har ikke hatt sex med noen andre enn kjæresten min siden vi ble sammen så håper virkelig ikke det er noe slikt :ermm:

Tenker å kontakte lege i morgen.

Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være to ting. Det første er god, gammeldags kukost (beklager språkbruken). Dette kommer hvis man ikke vasker tissefant hver dag. Det andre det kan være er at du har kost for mye med deg selv, og at det rett og slett er hud som faller av. Det vil ikke synes like godt etter en dusj som hvis det er en stund siden, så det stemmer jo bra med det du sier. Ingen av delene er noe farlig, men du kan jo ta en tur til legen for sikkerhets skyld. :)

Endret av Mimir
Lenke til kommentar
Gjest stakkars pelle
Det kan være to ting. Det første er god, gammeldags kukost (beklager språkbruken). Dette kommer hvis man ikke vasker tissefant hver dag. Det andre det kan være er at du har kost for mye med deg selv, og at det rett og slett er hud som faller av. Det vil ikke synes like godt etter en dusj som hvis det er en stund siden, så det stemmer jo bra med det du sier. Ingen av delene er noe farlig, men du kan jo ta en tur til legen for sikkerhets skyld. :)

Kjenner til kukost, men dette er hud :) Da er det sikkert alternativ to da ;) Takk for svar.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest bjørnar

Jeg har mista en del hud på penishodet nå.. rart med det. skjedd plutselig. hadde sex 4 ganger her om dagen. kanskje det har noe med det og gjøre? hadde ikke sett kjæresten på 1 måned. så er jo en unnskyldning det!

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Fengende tråd. Jeg som skulle poste om lydkort. :p

1. Flasser huden av som flak(flasser)?

2. De små sårene, har det kommet puss fra dem?

3. Svir det når du vasker med såpe?

Kløe, små sår og flak(dvs at huden blir tykkere, cellene regenereres for fort) kan høres ut som eksem. Det kan også være sopp.

Har du prøvd å smøre med en fuktighetskrem, blir huden da tykkere?

Har du dratt laksen mye den siste måneden før du hadde sex?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...