Gjest stakkars pelle Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har i det siste opplevd at jeg mister hud under forhuden på penis. Kan virke som at det kommer når jeg ikke vasker meg skikkelig. Har ikke dusjet i dag og nå var det ganske ille. Tror det begynte på penishodet men når jeg nå drar forhuden helt bak så er det på store deler av penis. Områdene der jeg har mistet hud er litt sår og røde. Ingen uoverkommelig kløe, men klør naturlig nok litt. Kan dette være kjønnssykdom eller bare dårlig hygiene? Har ikke hatt sex med noen andre enn kjæresten min siden vi ble sammen så håper virkelig ikke det er noe slikt Tenker å kontakte lege i morgen. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Det kan være to ting. Det første er god, gammeldags kukost (beklager språkbruken). Dette kommer hvis man ikke vasker tissefant hver dag. Det andre det kan være er at du har kost for mye med deg selv, og at det rett og slett er hud som faller av. Det vil ikke synes like godt etter en dusj som hvis det er en stund siden, så det stemmer jo bra med det du sier. Ingen av delene er noe farlig, men du kan jo ta en tur til legen for sikkerhets skyld. Endret 14. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 In case of kukost, please wash balls I tilfellet tør hud, smør snurrebassen inn i fuktighetskrem men bli nå ikke overgiret smørejobben, din egen lotion teller ikke. Lenke til kommentar
Gjest stakkars pelle Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det kan være to ting. Det første er god, gammeldags kukost (beklager språkbruken). Dette kommer hvis man ikke vasker tissefant hver dag. Det andre det kan være er at du har kost for mye med deg selv, og at det rett og slett er hud som faller av. Det vil ikke synes like godt etter en dusj som hvis det er en stund siden, så det stemmer jo bra med det du sier. Ingen av delene er noe farlig, men du kan jo ta en tur til legen for sikkerhets skyld. Kjenner til kukost, men dette er hud Da er det sikkert alternativ to da Takk for svar. Lenke til kommentar
frankS2 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 høres ut som om kjerringa di har vært utro Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Sprøyt. Og hvilken sykdom er det som har disse symptomene? Lenke til kommentar
Gjest bjørnar Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg har mista en del hud på penishodet nå.. rart med det. skjedd plutselig. hadde sex 4 ganger her om dagen. kanskje det har noe med det og gjøre? hadde ikke sett kjæresten på 1 måned. så er jo en unnskyldning det! Lenke til kommentar
guest122234 Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) går det bort eller blir det sånn for alltid? vær så snill å skrive til meg hvis du har et svar da blir jeg glad Endret 19. februar 2015 av guest122234 Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Det går bort i nesten samtlige tilfeller=) Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 19. februar 2015 Del Skrevet 19. februar 2015 Fengende tråd. Jeg som skulle poste om lydkort. 1. Flasser huden av som flak(flasser)? 2. De små sårene, har det kommet puss fra dem? 3. Svir det når du vasker med såpe? Kløe, små sår og flak(dvs at huden blir tykkere, cellene regenereres for fort) kan høres ut som eksem. Det kan også være sopp. Har du prøvd å smøre med en fuktighetskrem, blir huden da tykkere? Har du dratt laksen mye den siste måneden før du hadde sex? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå