Gå til innhold

Nytt speilrefleks før jul


Anbefalte innlegg

Hva mener du med det??? Det er lov til å si sannheten selv om det smerter Canikon-folket, og andre burde holde seg for gode til personhets fordi det finns andre meninger.

Det virker som det om å gjøre å stoppe all informasjon om at det finns alternativer til Canon og Nikon...... Sensur og forfølgelse heter det!

Jeg har aldri sagt noe som ikke er sant, og dette var ett innlegg som bare viste realitetene.

Så se gjerne på alle mine innlegg....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel,ville se på endel andre innlegg fra Karabin før du bestemmer deg angående kjøp av kamera.

 

 

Hva mener du med det??? Det er lov til å si sannheten selv om det smerter Canikon-folket, og andre burde holde seg for gode til personhets fordi det finns andre meninger.

Det virker som det om å gjøre å stoppe all informasjon om at det finns alternativer til Canon og Nikon...... Sensur og forfølgelse heter det!

Jeg har aldri sagt noe som ikke er sant, og dette var ett innlegg som bare viste realitetene.

Så se gjerne på alle mine innlegg....

 

Hvis det var mitt innlegg du refererer til så har du misforstått meg,ville bare informere bruker at du har flere fine innlegg angående Sony og at han burde lese dem for å se hvor bra du synes de er.

Lenke til kommentar

Karabin, poenget er at du er veldig glad i å påpeke bruktmarkedet for Minoltaoptikk. Det er et legitimt poeng, det er det ingen tvil om, men du glemmer en vesentlig ting. Nemlig at Canon har solgt langt flere objektiver enn Minolta siden 1984/86. Derfor er det faktisk flere brukte Canon-objektiver som dupper i den store sjøen av brukt utstyr.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...