Blåbær Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Trenger forslag til synths jeg kan lage skikkelig hihats med. Vet jeg kan bruke samples, men det er det jeg alltid har gjort og skal prøve å gjøre noe nytt denne gangen( lage hele låten med kun vst og ingen samples). Fått til en ganske bra dunk, med tilsammen med 3 instancer av en vst + compressor, men hihatsene får jeg virkelig ikke til. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Stylus rmx har mye bra groove elements. Har ikke sett etter hi-hats, men uansett verdt å sjekke ut Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Det var en sampler, altså en sampleinnleser der du kan endre på eq, lengden osv. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Stylus rmx er ingen ordinær sampler. Hvis du ikke har testet den så bør du det, den er dødsfet. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Og fryktelig dyr. Poenget med å ha kun vst er at det skal ta mindre plass. Stylus har itillegg til selve programmet 7,4GB med samples. Selv om programmet er fet så er den ikke skikkelig softsynth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå