Cappo Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har du penger så vil jeg sterkt anbefalle Lian Li kabinettene. Ligger høyt i pris, men nydelige saker! Har hatt mange kabinetter gjennom tiden, men det er vel først etter å ha fått Lian Li jeg for første gang kan si meg veldig fornøyd! (For desktop bruk da) Du kan da umulig mene at Lian Li kabinettene er finere enn Coolmaster ATC serien? Designet til Lian Li er jo minst like kjedelig som Chieftec sitt. Nei. Mitt neste kabinett skal bli ett Coolmaster ATC 220B. Men er foreløpig VELDIG fornøyd med mitt Chieftec Midi tower. Det er en modders drøm med uante muligheter. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei!!! Jeg vil anbefale chieftec. men på www.databutikken.com/no er d ett jævla kult kabinett med 4 5,25 plasser med vindu å bra strømforsyning til 500 kr dritfett det anbefaler jeg Det heter Sweex XS el XG ett eller annet Lenke til kommentar
bizarre Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Kjøp Lian li. Kjøpte meg et i sånt kabinett i dag faktisk PC6099b (sort), og jeg har aldri sett maken til kabinett. De har tenkt på ALT . Trenger ikke å modde et slikt kabinett! Det er perfekt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Eg anbefaler deg i å kjøpe en av de ColorCase kabinettene! Kjøp deg en strømforsyning i tillegg. ColorCasr blir det på meg neste gang anyways. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Apollox:Kabinettet ditt (ColorCase "Air Silver") er jo voldsomt tøft! Ikke no jalla-kvalitet, regner jeg med, siden du er fornøyd. Ikke noe å si på prisen heller! Det hadde vært noe.... Gode erfaringer med å bestille fra Microplex? Har aldri brukt dem før. Kjempefornøyd med kabinettet... snedig at man kan skru av viftene når de ikke trengs.... Har også montert de medfølgende temp sensorene på henholdsvis, Cpu, Skjermkort, og harddisk.... Ikke no problem å kjøpe fra microplex... er kjappe og servicevennlige:) Gir både kabinettet og microplex 6 av 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå