KarmaZ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Skjønner ikke hvorfor det er blitt så mye styr rundt jentene som hadde laget en film, er rett og slett bare søtt. Er litt friksert og syntes det er ekstremt søtt når hu "frøken nord" sier frøken ....frøken nord...Haha..Pent ^^ Også har de alle så pene mager ;D Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Å, vent. Var det meningen at jeg skulle le av de filmene? Forsto ikke det jeg. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Synes det er ekkelt! Hvite, altfor trente mager, usj! Morsomt var det heller ikke, men skjønner ikke hvorfor de kalles horer i media, jenter gjør jo slikt daglig uten å få noen spesielle reaksjoner... Å jo, kjendiser, var det de var.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 link_? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 http://www.dagbladet.no/sport/2008/11/14/553972.html Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Uten lyd var det ihvertfall helt tragisk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg skjønner heller ikke hva media lager sånt oppstyr for. Det er mange verre ting de kunne gjort enn det der, og det ligger da haugevis av lignende videoer ute på nettet. Forskjellen er bare at disse her er litt profilert i media fra før. Herregud, syns da de kan få ha det litt gøy, det her er da bare uskyldig moro. Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 De er ikke annet enn tragiske syns jeg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 ikke annet enn normalt sexy damer som jeg digger;) Lenke til kommentar
colakork Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 var jo ikke så gæli, gamle sure hora som klager over det har jo noen poeng, men faen og, skal ikke furte over alt i verden heller. Dama der ser ut som hun har vært sint hele livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå