jahas Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei! Jeg er en 19år gammel gutt som for tiden er i militæret. Har trent reletivt bra med styrke de siste tre månedene, dvs. 3-4 ganger i uka. Lurte nå på om jeg skulle begynne med noe etter trening. Burde jeg ta kjøpe en boks med noe blanding av creatin, carbo og amino? Har ikke peiling i det hele tatt på dette området så setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du bør sette deg inn i dette. Kostholdet er minst like viktig som selve treningen. Husk at kreatintilskudd og proteintilskudd er to forskjellige ting. Kreatin gjør at kroppen trekker veske (vann) inn i muskleturen, noe som vil gjøre musklene mer utholden. F.eks løfte flere reps. Mens protein fungerer som kroppens "byggestener". Det er derfor viktig å tilfredstille riktig mengde protein slik at kroppen har noe å bygge muskler av så snart du er ferdig å trene. Hvis du trener for å bli større må du i tillegg ligge i kalorioverskudd, dvs spise mer enn du forbrenner. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 om kreatinen trekker vann kommer ann på kreatinet, skriv opp merket her du, så kan vi se om vi kan hjelpe deg utifra det, tviler på at det er kreatin blanda med carbo, mer at det er protein blanda med carbo, noe som utgjør gainer Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 vet ikke om dette går litt utenfor det dere snakker om, jeg har ikke peiling, men skal ikke kreatin tas før trening, og hver dag, når du ikke trener og? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 tviler på at det er kreatin blanda med carbo, mer at det er protein blanda med carbo, noe som utgjør gainer Vel, Cell Max fra PF inneholder alt trådstarter skriver. Kreatin (5g kre-alkalyn), carbs(63g) og amino(4g) pr. servering (80g pulver). Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 godt mulig da jeg ikke har prøvd cell max, men har sett folk her inne som om hverandre med kretin og protein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå