^fmj Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kroppen er et vanedyr, du må bare holde ut det vil rette seg til slutt. Lenke til kommentar
Sofakriger Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 å døgner pleier å funke, men da må du IKKE sove på ettermiddagen du bør også prøve tipsene til Vaio, det ordner seg nok til slutt Lenke til kommentar
Elgjeger Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du kan døgne, så er du drit trøtt dagen etter på så sovner du kanskje rundt 22:00 og kanskje det det blir sånn fremover. Det kan jeg anbefale. Det funket, for meg iallefall Lenke til kommentar
Gjest Guest_marit_* Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg sliter akkuratt med det samme greiene, noe stress det der :S Jeg legger meg gjerne klokken halv 12 og får ikke sove før 4 om natta. Og da sover jeg gjerne etter skolen noen timer. Men så blir jeg jo så trøtt på skolen av dette. Jeg bestemte meg for å slutte å sove om dagen og heller prøve og legge meg tideligere. Det funket ganske dårlig, jeg var fremdeles like "våken" om kveldene som da jeg sov på dagen. Og om helgene sovner jeg til ca. samme tid som i ukedagene, men da sover jeg selvsagt lengre også da. Men det er en ting jeg har erfart med dette, det er at det ikke hjelper å legge seg klokken halv ti om du ikke er vandt til å legge deg før kl 2 for eks. Da er det MYE bedre å vente til du er trøtt for da sovner du jo mye fortere.. sånn er det ihvertfall med meg, sovner mye senere om jeg legger meg tidlig og ikke er trøtt. lykke til. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Du kan døgne, så er du drit trøtt dagen etter på så sovner du kanskje rundt 22:00 og kanskje det det blir sånn fremover. Det kan jeg anbefale. Det funket, for meg iallefall Jeg gjør dette idag. Problemet er at man fucker det opp igjen dagen derpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå