eirikhag Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har koblet sammen to maskiner med "direct cable connection"/parallellkabel i winXP (en som vert og en som gjest, som beskrevet i hjelp funksjonen i XP). Akkurat det ser ut til å funke greit. Men hvordan kan jeg dele og/eller overføre filer mellom disse to maskinene. Jeg får ikke tilgang eller vist den noen delte mapper på vertsmaskinen. Noen forslag? På forhånd takk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 flytt filene til shared folder, eller del mappen. (må ligge på c: tror jeg ellers finner du de ikke) men paralellkabel er jo supertregt da, kjøp to lankort a 150 og en krysset cat5 kabel a 150 =3*150=450kr for 100mbs nettverk Lenke til kommentar
eirikhag Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 flytt filene til shared folder, eller del mappen. (må ligge på c: tror jeg ellers finner du de ikke) men paralellkabel er jo supertregt da, kjøp to lankort a 150 og en krysset cat5 kabel a 150 =3*150=450kr for 100mbs nettverk Filene ligger i delte mapper. Problemet er at jeg ikke ser disse fra den andre maskinen. Har 4 Mb/s på parallellkabelen så det plager meg sånn sett ikke.( jeg har lankort i begge, men ikke en krysset kabel) Lenke til kommentar
eirikhag Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 leverte inn parallellkabelen og fikk en krysset nettverkskabel i stedet (+ 100 kr). problemene løst på 5 min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå