tomsi42 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Lenge leve møkka! Det meste er vel sagt om bildet alt, så jeg lite nytt å komme med. En ting er at barberbladet ikke er rustent; men det er for moderne. Men nå er vel vasken i seg selv for moderne også Jeg er ikke sikker på om en annen vinkel hadde blitt noe bedre. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Hadde jeg vasket vasken hadde det jo blitt bedre, med da hadde det ikke vært noe motiv Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Synes det første bildet ble rått! Veldig "SAW" effekt; D Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg ser det ikke. Det geniale i bildet. Kanskje jeg ikke burde brutt inn her med en negativ kommentar på bildet. Første tanke var at det var en lekk vask som ikke er i bruk. Enda et forfallsbilde, forlengst glemte steder osv.. Men den ser "i bruk ut" siden ikke alt er like skittent. Og den nevnte barberhøvelen bryter og med det førsteinntrykket. Hva er det da..? tenker jeg. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Flott å se noen som tenker... Er godt å "tygge" litt på sånt. Bildet blir til det man ser selv. Bildet gjør hvertfall et intrykk, enten det er positivt eller negativt. Kan noe negativt oppfattes som positivt i den forstand at bildet er godt men av noe dårlig? Hvis dere skjønner hva jeg mener?.. Tenker ikke klart i dag. Er tross alt søndag ettermiddag/kveld og hjernen henger ikke med. Men prøvde å forklare noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå