Dewil Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) V2: Endret 13. november 2008 av Dewil Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det er trist og guffent, og jeg elsker det! Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, dette var stilig. Også at du har fått med de 2 rustne krokene på siden der... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 takker.. Lurer på om jeg skal vaske den nå ;P Det er trist og guffent, og jeg elsker det! Coolio... Takk takk. Ble litt sånn spur of the moment men ble faktisk tøft. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Likner på vasken min det der Likte bildet.. du får frem budskapet hadde kanskje vært fint med en gammel, oppbrukt og skitten tannbørste der også Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tror bildet kan bli mye bedre om du får litt mer kontrast i bildet og litt mer hvitt. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) V2: Endret 13. november 2008 av Dewil Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det ble et mye "kaldere" bilde. Vanskelig å si om det ble bedre eller ikke. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 enig der at det ble kaldere.. likte bedre V1... Trenger nok en litt falmet gulfarge for at det skal føles skikkelig møkkete Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Støtter den konklusjonen. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg syns motivet og omgivelsene var spennende å se på, men det er noe med komposisjonen jeg ikke liker. Vinkelen blir feil for meg. Liker etterbehandlingen. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Takker Carny Hvilken vinkel mener du jeg burde valgt som kan være bedre? Endret 13. november 2008 av Dewil Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det tenkte jeg på etter jeg kom fram til at vinkelen ble feil, men jeg er ikke sikker på hvilken vinkel som ville blitt bedre/best. En vinkel som slo meg var ovenfra og ned, slik at det ville sett ut som det var 2D-aktig og flatt. Ellers vurderte jeg at dråpen kunne vært litt høyere opp og enda litt mer mot venstre, slik bildet er nå. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Ahh. flotters.. Noe å tenke på det der. Kanskje jeg tar et bilde igjen om en 14 dager når vasken nok en gang har grodd igjen god helg! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Og hvem slapp deg inn på badet mitt? Nu ja, jeg vasket i går så det er ikke så flaut likevel. Og bildet er ok det. V1 er klart best fordi den bygger opp under det skitne inntrykket. Kaldt og blått forbinder jeg med noe antiseptisk, så det blir helt feil. Vinkelen virker veldig tilfeldig, og det er bra. Det er ikke noe stilisert eller oppstilt over bildet, og det er fint at du har unnlatt å gjøre det til en estetisk studie. Det er nemlig veldig fristende å gjøre noe slik. Spesielt kreativt eller spennende er det ikke, men det gleder meg at du velger en annen estetikk enn den kliniske perfeksjonen vi er blitt altfor vant med de siste årene. Lykke til med din fortsatte lek med det uskjønne og mindre tiltalende motivvalget ditt i fremtiden. Jeg håper det er en del av en utvikling mot å tenke litt annerledes. Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Bildet var veldig tøft! Noe jeg synes gjorde bilde kult var at det var mørkt. Men hva er det som ligger på vasken bak til høyre? Endret 14. november 2008 av Natrium Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Takker for en flott kommentar Pm. En god start på helga Prøver å tenke litt i andre baner en det helt "sterile", fordi det er anderledes og spennende til tider. Liker å prøve/lære nye ting hele tiden. Natrium: Takker for kommentar... Det som ligger bak til høyre er en barberhøvel.. Det er bare litt synd med den er at den ikke er rusten. Det hadde komplettert det hele sammen med et nesten oppbrukt såpestykke, men det hadde jeg heller ikke God Helg Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det skulle bare mangle, i og med at jeg også har portrettert mitt eget toalett, til ære for Marcel Duchamp. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Digga det Vil og prøve meg på denne typen bilder, men desverre er mamma en vaskoman så alt i huset vårt er skinnende rent... Til og med verktøy på boden ! :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå