michael691 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja ned i systemstatus feltet står dvdromen som trygg fjerning av maskinvare ting. Sånt som kommer opp når du tilkobler usb. Det skal ikke være sånn så hvordan fjerner jeg det? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Bump it. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tror ikke det har noe å si. Var slik på endel PCer på ungdomsskolen jeg gikk på og, men det var aldri et problem. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 På bærbare maskiner skal det være sånn, aldri sett det på stasjonære PC-er, har du prøvd å se om det finnes en nyere driver? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 På bærbare maskiner skal det være sånn, aldri sett det på stasjonære PC-er, har du prøvd å se om det finnes en nyere driver? Har ikke sjekket drivere nei. Og nei det er ikke no problem ^^ Men litt kjedelig å se den nedi hjørnet. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da kjører du vel Vista, der alle enheter skal komme opp med "trygg fjerning". Dette er da bare en fordel, slik at du KAN koble ut dvd-romen, eller en harddisk, uten å måtte skru av maskinen. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Da kjører du vel Vista, der alle enheter skal komme opp med "trygg fjerning".Dette er da bare en fordel, slik at du KAN koble ut dvd-romen, eller en harddisk, uten å måtte skru av maskinen. Hva slags fordel er det? Hva får man ut av det liksom? Hehe. Ja jeg kjører vista men akkurat nå kjører jeg W7 og det vises der òg. Kan jeg oppdatere driveren gjennom device manager? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det har ikke NOE med driveren å gjøre. Nå må du lese hva jeg skriver. Det SKAL være sånn. Hvorfor er det en fordel å kunne trekke ut en minnepinne uten å måtte skru av maskinen? Det blir akkurat på samme måte. Jeg selv orker ikke skru av maskinen bare for å ta ut, eller sette inn en harddisk. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Det har ikke NOE med driveren å gjøre. Nå må du lese hva jeg skriver.Det SKAL være sånn. Hvorfor er det en fordel å kunne trekke ut en minnepinne uten å måtte skru av maskinen? Det blir akkurat på samme måte. Jeg selv orker ikke skru av maskinen bare for å ta ut, eller sette inn en harddisk. Jeg pleier aldri å bruke trygg fjerning.. bare drar ut heile shiten. Men takk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Husk at det ikke er lurt å nappe ut lagringsenheter som har innebygget cache, Eks. ekstern HD. Da kan du miste data som ikke er skrevet til disk enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå