Mr.Xtraid Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 (endret) TG 09 vil bli mitt første TG, men det er en ting jeg lurer på Hvor gammel må man være?? Endret 14. november 2008 av Mr.Xtraid Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 jeg tror man bør/må være 13 eller eldre. dersom du sjekker ut offisielle tråder om the gathering, så får du nok svar på det meste. det blir nemlig laget nye tråder som omhandler alt om the gathering fra år til år. da får du greie på hva som er lov og ikke lov, huskelister og andre nyttige ting. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 13. november 2008 Rapporter Del Skrevet 13. november 2008 ingen aldersgrense, så lenge man kan passe på seg selv evt. at du reiser med noen som kan passe på seg selv og deg. Lenke til kommentar
Mr.Xtraid Skrevet 14. november 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 TG 09 vil bli mitt første TG, men det er en ting jeg lurer på Hvor gammel må man være?? takk alle som har svart gleder meg sykt til TG har ikke vært på tg pga at pc-en min ikke kan ta inn spill men etter jul skal jeg bygge egen! Lenke til kommentar
Pruppelupp Skrevet 25. november 2008 Rapporter Del Skrevet 25. november 2008 det er ingen fastsatt aldersårsgrense for å komme inn. Men om du er under 16 må du ha med en godkjennelse's lapp fra foreldre Her kan du se skjema Jeg måtte ha med 08 og det gikk helt fint, bare fylte den ut, printa ut, og dro den ut av lomma når jeg skulle komme inn. Husk å ta med Lappen(om du er under 16) id (identifikasjon som bankkort ell.) og selfølgelig biletten. om det er noe mer du eller dine foresatte lurer på kan du se HER GLHF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå