Bebeluv Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvorfor kjøpte du det ikke på 360 da? Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Brorens julegave. Han likte det ikke særlig, så det ble til at jeg spilte det. Endret 4. januar 2009 av Joakim_B Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Har ikke spilt gjennom hele, men må si jeg likte spillet ganske bra, spesielt grafikken. Syns denne treffer veldig bra (som vanlig): http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...rince-of-Persia Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 jeg har aldri brydd meg om de andre spillene Anbefaler deg å sjekke ut sands of time, evnt. laste ned ulovlig og prøve starten osv. En av mine toppfavoritter, ihvertfall på historiedelen. Fyrer opp PoP som jeg endelig fikk fra play nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 jeg har aldri brydd meg om de andre spillene Anbefaler deg å sjekke ut sands of time, evnt. laste ned ulovlig Oh no you didn't.. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg fikk POP til jul ganske morsomt spill. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Har ikke spilt gjennom hele, men må si jeg likte spillet ganske bra, spesielt grafikken. Syns denne treffer veldig bra (som vanlig): http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...rince-of-Persia helt enig.. han treffer sinnsykt bra på det forferdelig dårlige, kjedelige kampsystemet i spillet.. at noen her inne skryter av det kan jeg ikke fatte og begripe.. Endret 12. januar 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Dette spillet ekke no mer gøy etter du har runna det første gang. Hadde lite lyst til og starte alt på nytt når jeg runna det og achievementsene var kjedelig, alt blir bare så ensforming tilslutt så jeg syns ikke det var noe særlig til replayability på dette spillet.. Men første gang jeg gikk igjennom var det dritbra though.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå