CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vet ikke helt hva jeg synes om denne nye grafikken. Synes den passer mer til litt mer "useriøse" spill. Prince of Persia endret jo stil ved 2ern og lagde en mye mørkere verden, samme med Two Thrones, men nå ser det ut som de har begynt med "tull" igjen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Stor forskjell på tull og kunst. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg mener værtfall at denne grafikken de bruker i dette spillet (Sly 3D-grafikk) ikke helt passer inn her. Men det er nå min mening. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Bare fordi det er samme teknologi bety ikke at det må se likt ut. Se på Unreal Engine f.eks. Se på hvor mange forskjellige spill som er laget med den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Bare fordi det er samme teknologi bety ikke at det må se likt ut. Men det ser likt ut. Hehe, men bedre. Liker du denne stilen bedre enn "vanlig stilen" de brukte i de tre forrige ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Som sagt, jeg har aldri brydd meg om de andre spillene, men jeg synes dette ser vakrere ut enn en oppstartet motorsag som glinser i måneskinn. Og det sier en del når det kommer fra en gears of War spiller. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå ser vell ikke oppstartet motorsag vakkert ut, men mer blodig og klissete Men PoP ser veldig bra ut ja, men jeg veit ikke helt. Min mening er at Assasins Creed ser penere ut. Ja, skyt meg! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Selvfølgelig. Dette spillet er ikke det mest imponerende jeg har sett, men det er heller ikke Eternal Sonata, men det ser utrolig bra ut likevel. Assassin's Creed er et av de vakreste spillene på lenge, ingen tvil om det, men jeg det jeg har sett av Prince of Persia står til halsen på det, IMO. Ikke fordi det ser like realistisk ut, men fordi jeg liker helhetsinntrykket. Slik er det jo med Braid og. Det ser veldig annerledes ut, men samtidig utrolig flott. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Spilt igjennom nå. Var veldig skeptisk, og det har sine mangler, men sannelig gikk det seg ikke til Tror faktisk dette er et av de bedre spilla jeg har spilt i år. PoP er så avslappende og simpelt, selvom jeg aldri følte at det spilte seg selv fullstendig. Mye takket være at man ikke kan dø, noe jeg liker. Er ikke ofte jeg kan lene meg så tilbake og kose meg med et spill som dette. Grafikken og musikken er virkelig pen. Dette må da være spillmeditasjon på høyt nivå? Og slutten imponerte! Dærsken, den var faktisk skikkelig kul. Hadde ikke venta meg noe sånt. Skal bli spennende med oppfølger nå. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jo, et bra spill. Hvordan får jeg tak i Altar og resten av ekstra greiene Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Henry9: http://www.google.no/search?hl=no&q=Pr...mp;aq=f&oq= Google ftw Endret 15. desember 2008 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Min mening er at Assasins Creed ser penere ut. Mer realistiskt ut? Ja. Penere? Njaa.. For min del er Assassins Creed alt for grått og har for like bymiljø til at jeg vil si at det er penere enn PoP. Det ser vel slik ut for stemningens skyld, men en av byene er jo som kjørt gjennom et sement-filter så grått og kjedelig til tider som det er. PoP derimot har variasjon, det er lett å skille de forskjellige landskapene fra hverandre pluss at man har farger(!) og langsiktighet. Så for min personlige del slår PoP AC når som helst når det kommer til "vakkerhet". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Bumpedibump. For å sitere meg selv om dette spillet: Prince er kult det. Kanskje litt mye av det samme når man tenker på at man mer eller mindre kun skal renske forskjellige områder fra en boss, men områdene forandrer seg jo for hvert brett og de blir ikke kjedelige. Kampene er også mye bedre enn i Assasins Creed. (Brukte AC som eksempel fordi det ligner litt) Lenke til kommentar
epqr Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Savnet også litt av kampene i spillet. Synes rett og slett det ble for lite slåssing, og at du måtte møte en fiende og så komme i inn i "kampmodusen" før du kunne slå var ganske skuffende. Skulle ha vært noen små fiender i tillegg som du kunne ta med ett eller to slag, uten denne kampmodusen. Ellers likte jeg spillet godt. Veldig avslappende, men en smule for enkelt.. Edit: Disse "runner"-achievementsene, kan du gjøre de når som helst, eller må landet være helbredet/uhelbredet før du kan gjøre det? Endret 30. desember 2008 av epqr Lenke til kommentar
claes Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Tipper de må være helbredet, ellers må du jo slåss mot de forskjellige bossene på veien og det kan jo ta sin tid. Hva synes dere andre som har fullført, om slutten? Jo altså, spillet starter jo med at Kongen slipper løs denne Ahriman guden for å redde Elika, og så drar du og henne rundt og helbreder verden igjen og blabla. Også kommer man til slutten, fanger Ahriman, også "dør" Elika, og hva skjer? Jo, du slipper han løs igjen for å redde Elika? Hva slags slutt er det? Var det ikke derfor vi netopp helbredet og fanget hele driten? Får se hva som skjer i oppfølgern, kult spill! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ang. slutten , Tror vel kjærligheten seiret over fornuften eller noe i den duren på slutten. Legger jo opp til en spennende fortsettelse i det minste. Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Synes det var urettferdig at Elika skulle måtte dø på slutten der etter at de to hadde gjort all jobben. Ormazd får da gjøre noe selv han også. Så det kommer en oppfølger? Likte spillet veldig godt. Lenke til kommentar
epqr Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Synes det var urettferdig at Elika skulle måtte dø på slutten der etter at de to hadde gjort all jobben. Ormazd får da gjøre noe selv han også. Så det kommer en oppfølger? Likte spillet veldig godt. NEsten garantert at det kommer en oppfølger. Vet ikke om ubisoft har sagt noe offesielt om det, men det kommer. Siste achivementen het jo "to be continued" Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Aha, spilte det på pc så jeg så ikke den. Skulle helst hatt det på X360 men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå