Gå til innhold

Prince of Persia tråden

andypandy

Anbefalte innlegg

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=549199

terningkast 6 i vg.. Rune Fjeld Olsen..

Han skriver i slutten av anmeldelsen at spillet er noe av det beste som har blitt laget i plattformsjangeren, og det høres jo ganske så nice ut! Glad at det fremdeles kommer denne type spill, ikke bare skytespill osv... Det er alltid herlig å sette seg ned med et plattformspill etter en hektisk dag. Og grafikken i spillet er til å spise opp. Dette skal skaffes etterhvert :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder på å spiller det nå. Har litt blandete følelser...

Spoiler om første boss

Etter å ha tatt den første "bossen" og fått rensket korrupsjonen skal jeg samle 60 energikuler. Hva i all verden er det for noe tull? Som belønning for å ta en boss skal jeg drive og slite med å samle kuler, 60 stk!?

Om det er slikt mellom hver boss gir jeg opp dette spillet tror jeg. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar

TCI:

Du må ha et visst antall Light Seeds for å få åpnet kreftene til Elika (disse fargete platene), som igjen er nødvendig for å komme deg videre i spillet.

Så ja etter hver gang du har fått lyset tilbake i verden bør du i hvertfall samle endel på hvert brett.

Nå liker jeg å samle, så jeg har tatt de jeg fant.

Endte da flere hundre over de 560 som den siste kraften koster, så plukk med endel og det bør holde.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Herregud for et dårlig designvalg.... Får se om jeg holder ut.

La meg utdype

Det logiske her ville ha vært at hun ville fått nye krefter ved å gå inn i et energifelt, noe slik som da hun fjernet korrupsjonen. Dette er bare et skittent valg for å øke spilltiden på. Du skal ikke betale noen tilbake med mer arbeid. Dette burde ha vært valgfritt

edit: Ser at jeg har missforstått spillet. Så jeg trekker tilbake det jeg skrev. Trodde dette var nødvendig etter hver boss for å komme videre.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt ferdig spillet må jeg si meg vanvittig imponert.

Ikke bare har de klart å få tilbake den gode genuine atmosfæren fra Sands of Time, de har til tider forbigått den.

Alt i spillet har en naturlig flyt, minimalt med bugs/glitches, vakre karakter/akrobatikk animasjoner, Cel-shading har aldri sett så vakkert ut som i dette spillet, en god historie og en fantastisk vakker verden.

Egentlig et must-buy for alle spillere, men siden jeg vet det finnes skeptikere der ute vil jeg ihvertfall anbefale det til de som er lei skytespill.

Dette spillet er iallefall på min topp 3 liste fra dette året, og det sier ikke rent lite.

Lenke til kommentar

Kult spill :D

Har et lite problem da. Hvordan får jeg fikset på oppløsningen på spillet? (Jeg har pc versonen) Det er ikke noe valg i options. Valgene er bare å gjøre om lysstyrken og å sette på undertekst.

Litt synd å spille spillet i 1024 x 768, når jeg kan spille det i 1440 x 900! :no:

Lenke til kommentar
Okey, bare jeg som er helvettes noob her. Men hva pokkern skal jeg gjøre med steinklumpen jeg skal kjempe mot? Det står tydelig at magi og sverd ikke funker, men jeg finner jo ikke noe på den plata jeg står på som jeg kan bruke. Dette brettet til høyre.

Vent til han slår etter deg og blokk i rett tid.

Bruk så f.eks sverd,løpe over,kast,magi,løpe over,magi og avslutt med sverd.

2-3 slike og han er død. Får du han intill kanten i løpet av denne comboen sparker du han utfor.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Okey, takk for svar.

Edit: Enten så er jeg elendig, eller så blokker jeg feil. Når jeg counter så får jeg sverdet opp i været. Skulle tro det var riktig? Men jeg rekker jo ikke gjøre no, siden han bare blokkerer mot sverdet mitt med en gang jeg begynner å gjøre no.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Kult spill :D

Har et lite problem da. Hvordan får jeg fikset på oppløsningen på spillet? (Jeg har pc versonen) Det er ikke noe valg i options. Valgene er bare å gjøre om lysstyrken og å sette på undertekst.

Litt synd å spille spillet i 1024 x 768, når jeg kan spille det i 1440 x 900! :no:

før du går inn i spillet så skal det komme opp en liten skjerm der det står play, settings og quit=) du skal inn i settings.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...