Snurreleif Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Spørs hvordan man ser på det. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 joda, men har såvidt begynt på fable2, så blir nok en stund til jeg får kjøpt det.. (eller spilt). så "tilbud" til 500 spenn, men ikke akkurat noe å skryte av . sjukt av spill skal koste 600 dinarer.. Var værre før da Nintendo hadde monopol og spilla koster 800-900 for de, dessuten har spill faktisk blitt biligere i tråd med hardere konkuranse om kundenes penger og noen av de kommer jeg til å bruke på dette spillet. Lenke til kommentar
Vault Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Så Shawn white Snowboarding for 629,- på ebgames/gamestop... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Gamestop MÅ jo presse prisene sine til det maksimale da de kun ernærer seg på spill (og et vanvittig lite filmutvalg) salg. Til gjengjeld selger de mange brukte spill til en grei pris (og noen til blodpriser) som f.eks Lost Planet til ca 169 kroner. Hvorfor akkurat Shawn White Snowboarding er et spill som skulle koste så mye har jeg forøvrig ikke peiling på. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Noen som vet om noen som selger dette spillet for 499,- eller mindre i dag? Selv har jeg kun funnet Platekompaniet som selger det til 499,-. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Noen som vet om noen som selger dette spillet for 499,- eller mindre i dag?Selv har jeg kun funnet Platekompaniet som selger det til 499,-. https://prisguiden.no/product.php?productId=95089 Elkjøp selger det også for 499,- Endret 4. desember 2008 av sfRoyal Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Pirguiden tar vel for seg nettpris, mens jeg skal i butikk å handle. Men at Elkjøp tar 499 er gull, da de er nærmere enn PK. Edit: Selv om sikkert noen som er glad i fisk trenger en pirguide, skulle det selvfølgelig stå prisguide Endret 4. desember 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Tror jaggu jeg skal løpe en tur til PK i matpausen gitt. Edit: Da var spillet i boks, nå må jeg bare få kommet meg til kjæresten i nærmeste fremtid slik at jeg får testet det. Endret 4. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Candey Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Blir å ønske seg dette til jul, gleder meg til å spille dette i romjula! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Da var jeg hjemme med en kopi av nye PoP Nå må bare kvelden komme og maset roe seg så far får testet.. Edit: trådstarter, coverart du har i førsteposten din stemmer ikke. Hverken front eller baksiden Endret 4. desember 2008 av archongamer Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Edit: trådstarter, coverart du har i førsteposten din stemmer ikke. Hverken front eller baksiden Ja, vet jeg skal få ordnet det, har ikke fått oppdatert noe pga en @£$€€ internett explorer Er bra og se at det er flere som er interessert i spillet. Så testen på gametrailers.. gaah, jeg var solgt! men problemet er at jeg brukte pengene på Gears 2 så jeg skal bare gjennom det først, så er jeg igang med PoP selv.. Til de som har spillet, kom med litt juciy news da hvordan er det nye konseptet?? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Jeg er nå godt i gang med å føre lyset tilbake til verdenen, og jeg er en happy gamer. Annmeldelsene av dette spillet stemmer på en prikk, ved at akrobatikken er dummet ned til det amatørmessige. En knapp og resten er faktisk så helautomatisk som det er mulig å få det. Men, det er en spesiell følelse å slenge seg utfor stupet, løpe bortover veggen før man kaster seg ut for å nå en stolpe langt der borte. Medhjelperen (Elika) er på ingen måte i veien noen gang, men hjelper akkurat nok til at det fungerer. At man heller ikke dør, men hele tiden dras tilbake til siste platå om du detter utfor, sparer spilleren for mye frustrasjon, for dette ned vil man gjøre endel i løpet av spillet. Grafikken er like bra som den har sett ut på trailere og enda litt til, og tegneseriestilen synes jeg passer spillet som hånd i hanske. Skal jeg komme med noe negativt må det være innsamlingen av Light Seeds, som man kun kan gjøre etter man har ført lyset tilbake i verden, noe som gjør at man backtracker hele brettet man nettopp har klart både en og to ganger for å samle sammen så mange som mulig. Dette tar bort litt av progresjonsfølelsen og intensiteten, men for samlere er det gull å prøve å finne alle. Man må uansett samle et visst antall Light Seeds for å komme videre og få Elika sine magiske krefter åpnet. Stemmen og språket til selve prinsen tar også bort litt av seriøsiteten med sine ganske idiotiske utsagn, og hadde vel egentlig passet bedre i en dårlig amerikansk humorserie enn i PoP. Uansett, jeg kan ikke annet enn å annbefale spillet etter de timene jeg har hatt med det, og gleder meg til å komme videre Endret 5. desember 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Takk for inntrykks-delingen Archon Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=549199 terningkast 6 i vg.. Rune Fjeld Olsen.. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 snip Veldig bra skrevet archongamer! Klarer ikke vente til jeg får kjøpt det selv, har testet det ut i dag og det virket ganske lovende Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Uh oh. 6/10 i eurogamer. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=324101 Kommer sikkert til å skaffe det etterhvert. Håper det ligner på sands of time. Edit: "Alas though, having called to mind Assassin's Creed with its ambitious platforming, open levels and initially cool and efficient combat, Prince of Persia then calls to mind its greatest failing; it runs out of ideas, so it just does the first ones again and again." Tror jeg skipper spillet likevel. Mislikte AC akkurat pga ensformigheten. Endret 5. desember 2008 av ostesaks Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Uh noes! en 6/10 *gasp* Noen er ALLTID uenige, slik er det bare, jeg hører heller på majoriteten (for en gangs skyld) og stoler på 10-12 toppkarakterer enn èn 6er Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette er like ensformig som Ratchet,Crash Bandicoot og alle andre plattformspill. Zelda og Mario like så. Er ingenting å frykte om man liker noen av de titlene. Lenke til kommentar
Vault Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvordan er akrobatikken i forhold til Assassins Creed? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvordan er akrobatikken i forhold til Assassins Creed? En forbedret utgave av den du fikk i AC, og jeg har i hvertfall aldri sett bedre akrobatikk animasjoner i spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå