Dark Nemesis Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kom nettop phjem fra trening, og har ganske vondt i den nedre delen av ryggen. Har trent litt feil i fjor, og trente magemuskler uten å trene rygg. Så ... Er smertene "vanlig" etter å ha trent hard? Noe jeg kan gjøre for å forebyygge disse smertene? Eller er jeg bare støl? Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Kom nettop phjem fra trening, og har ganske vondt i den nedre delen av ryggen. Har trent litt feil i fjor, og trente magemuskler uten å trene rygg. Så ... Er smertene "vanlig" etter å ha trent hard? Noe jeg kan gjøre for å forebyygge disse smertene? Eller er jeg bare støl? Finn ditt svar her eller her... Lykke til... Endret 13. november 2008 av BeeGee Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Greit, men skal uansett begynne å trene ryggen min. Noen som vet hordan jeg ka ntrene nedre rygg med kroppsvekta? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 kommer litt ann på åssen vondt, når jeg har trent tung mark, er det ikke uvanlig for meg å ha vondt i korsryggen, sånn at det er slitsomt å rette seg helt opp i ryggen på en måte, dagen derpå går smerten over til skikkelig stølhet... har ikke tatt no skade av det ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå