Gå til innhold

Bygge gamer pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HDD: Samsung SpinPoint F1 750GB

Brenner og leser: LG Blu-Ray-brenner GGW-H20L

Skjerm: BenQ 24" LCD G2400WD TCO03

PSU: OCZ ProXStream 1000W

 

En ting til;

Er skjermkortet kanskje litt overkill? Synes det kan være det med tanke på pris o.l.

Endret av simensk
Lenke til kommentar

Vel. Sparsommelig og sparsommelig, har bare begynt å tenke at jeg kan bytte ut deler istedet for å ta masse dyre ting som holder i mangfoldige år. :p

 

Men jeg liker oppsettet i handlevognen din, The Ghost. Bare lurer på om det kan være litt overkill. Selv har jeg lyst på det i forhold til ytelse. :)

Lenke til kommentar

Ja 4870.

 

Wibla:

4870X2 og 4870 er akkurat samme kjøler bare at den er tilpasse hvert sitt kort, og nei de er ikke så bråkete, har du faktisk hørt kortet selv, altså ikke noe opptak eller noe sånt ?

Man kan også stille på hastigheten på vifta selv og når den laster ned om natta pleier ikke det å kreve så kraftig 3D at kortet må stå på 100%

 

Har du lest dette ?

Det er hele 800 stream prosessorer på 4870

Lenke til kommentar

The Ghost: Jeg sitter ikke og finleser på specs på skjermkort, leste dog på SPCR at Asus sitt 260 kort var rimelig stillegående, derfor jeg nevnte det. Har ikke hørt HD4870 in action.

 

Ser forøvrig svært lite vits i å kjøpe 4870x2 til en 24", 1920x1200 er fint overkommelig for moderne skjermkort i dag, selv i god kvalitet. Foreslår at du ser på min handlevogn, og da spesielt skjermen, denne er meget bra.

Lenke til kommentar

Da var alt satt sammen. :)

 

Installerte Vista med 2gb RAM pga at jeg leste at det kunne være problemer med 4gb eller mer når man installerte Vista.

Men i ettertid så satt jeg inn alle RAM-brikkene jeg kjøpte. Vista vil boote med 4gb ram, men ikke med 6gb eller 8gb ram.

 

Har lest at det kan være noe med BIOS'en, men har ikke funnet problemet mitt ennå.

 

Mulig å hjelpe med dette?

Endret av simensk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...