Zippi Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Hei! Jeg er litt lost i frakt-junglen. var innom Bring.no men skjønner ikke en pøck. Min nettbutikk skal selge klær. Blir frakten beregnet etter postnr kunden oppgir eller vekten eller finnes det en fast pris per pakke for bedrifter som sender varer hele tiden? Dimensjonen på pakkene kommer til å være nokså likt hvordan går jeg frem? noen erfaringer Endret 14. november 2008 av Zippi Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) http://www.posten.no/Produkter+og+tjenester Sjekk pris og portokalkulator. I tillegg kan du inngå avtale med Posten som gir deg bedre priser hvis det noen mengde å snakke om. Tollpost og andre har lignende system. Endret 13. november 2008 av -alias- Lenke til kommentar
Zippi Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 posten er jo rettet mot det private markedet. Bring er for bedrifter (ithink) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 posten er jo rettet mot det private markedet. Bring er for bedrifter(ithink) Har du hørt om postens bedriftspakke? Jeg tipper at Posten leverer flest pakker til flest bedrifter i Norge. Lenke til kommentar
adsfg Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 hvordan går jeg frem? noen erfaringer Hei, Bring har lansert en "Fraktguide" med verktøy og tjenester for nettbutikker. Du kan bruke ferdige verktøy "levert av Bring" eller lage dine egne tjenester med data "inspirert av Bring". Ta en titt på http://fraktguide.bring.no så finner du forhåpentlig vis det du trenger der! J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå