Anders . Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Hei ! Jeg er en Gutt på 13 år og jeg har funnet en kjempe søt jente som går i 9' klasse. Jeg snakker masse med hun på MSN og SMS, men snakker ikke med hun på skolen. Men jeg veet ikke om hun liker meg, hvordan få hun til å like meg ? Takker for alle svar ! Endret 13. november 2008 av anty225 Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er ikke synsk, du får nesten spørre. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Er ikke værre enn å snakke med henne. Spørre om dere skal finne på noe ikke sammen (ikke nødvendigvis bare dere to) og få et bevis på at hun er den rette. Vi har alle vært der du er nå "Det er bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det hele tatt" Endret 13. november 2008 av Dalh Lenke til kommentar
Anders . Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Blir vel litt dumt å gå rett bort til hun å spørre om hun liker meg, hvis hun sier nei så blir det, ja .. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Er ikke synsk, du får nesten spørre. Noooo :O Prat med henne på skolen så finner du det fort ut. Som sagt, vi er ikke synske, hvordan i h.. skal vi vite. Men jeg tipper "nei" siden dere ikke har snakket sammen, men når dere blir bedre kjent så kanskje ho blir interessert i deg, og da merker du det nok Endret 13. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Anders . Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Kan spørre om hun vil bli med på Kino, se en film hjemme, elns. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Kanskje litt tidlig om du ikke har prata med ho før det? Blir ofte pinlig stillhet. Etter dere har vært opptatt med filmen så begynne å underholde dere selv "filmen var bra" "ja" *stillhet* "hva synes du var best?" "vet ikke, hva med deg?" "vet ikke" *mer stillhet* Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Støttes. Oftest, føler jeg at det er bedre å være i fellesskap med andre når du indirekte dater ei jente. Da blir det heller aldri stillhet, og du og jenta har noe og snakke om dagen derpå. Lenke til kommentar
Anders . Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Kan prate med hun i morgen da, hvis jeg tør .. Så kan jeg bli litt kjent med hun. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du svarte vel forsåvidt på ditt eget spørsmål. "Jeg snakker masse med hun på MSN og SMS, men snakker ikke med hun på skolen." Viser hun interesse i det virkelige liv også, er det bare å fyre løs. Får du bare rare blikk tilbake, har du hvertfall prøvd Det er kanskje flaut der og da, men jeg ville heller prioritert det enn å ligge i senga og gruble over om du skal be henne ut eller ikke hver natt... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Du kan prøve en ting, om du går forbi henne i gangen og hun ikke legger merke til deg så kan du liksom pirke borti henne å si Hei, eller noe i den duren Da kan du jo rett og slett se på reaksjonen hennes, smil = positivt, og om hun lager en sur mine så ja... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Snakke med jenta utenom "nettet" er det eneste som funker. Hvordan du skal få til det er dagens hjemmelekse. Lenke til kommentar
Gjest Gjest23 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Alle som er så nerder og må ha hjelp til å finne ut/få seg en kjæreste, får aldri en digg/fin dame... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Alle som er så nerder og må ha hjelp til å finne ut/få seg en kjæreste, får aldri en digg/fin dame... Tror virkelig ikke det er noe problem om man trenger hjelp når man er 13 og uerfaren. Man er ikke den samme da som når man blir 20 Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Alle som er så nerder og må ha hjelp til å finne ut/få seg en kjæreste, får aldri en digg/fin dame... Wut? Man må vel ikke være nerd, selv om man trenger hjelp? Og hvem sier at en kjæreste må være fin / digg? Hva med det indre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå