Gjest guest_?_guest? :P Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei bare lurte på om hvordan dere får ut sædet.. runker jeg en 30 min kommer det ingenting, blir bare sliten... og jeg vet jeg har, men får det ikke ut Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Og alderen din er ...? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Og alderen din er ...? 14 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Da får du bare smøre deg med tålmodighetskrem. Det kommer med tiden. Endret 13. november 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jupp, om du kjenner at du får en orgasme men at det ikke kommer noe sæd har du rett og slett ikke begynt å produsere sæd enda Er helt normalt, du får det etter hvert. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg