jst_productions Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Er tempraturmåleren i dette programmet riktig. Har hørt at den viser opp til 20 grader feil. Noen som vet ca. hvor mye den viser feil?? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Vet i hvert fall at den viser feil, i SpeedFan og PC Alert 4 vises det 50 grader, mens det vises 57 eller no i FuzzyLogic. Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det er nok ganske riktig, men de er veldig rart, for du kan ikke ha både PC Alert 4 og Fuzzy Logic oppe samtidig, det er akuratt som om det er samme peogram bare med forskjellig utscene og navn?!?! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 For min del så får jeg samme temp både i FuzzyLogic og PC Alert 4. Ca 36 idle og 42 load. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det er nok ganske riktig, men de er veldig rart, for du kan ikke ha både PC Alert 4 og Fuzzy Logic oppe samtidig, det er akuratt som om det er samme peogram bare med forskjellig utscene og navn?!?! PC Alert er overvoking av temperatur, spenning og rpm. Med Fuzzy Logic kan du overklokke maskinen (ikke på noen måte anbefalt å bruke det til å overklokke med). Lenke til kommentar
Killer Instinkt Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 jeg har både pc alert 3 og 4 inn! de to har et avik på ca 4-5 grader. fuzzy logic 4 og pc alert 4 viser det samme! Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Er det stor forskjell fra ekte tempratur?? Med tempratur måler inntil kjernen f.eks?? Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Når dere snakker om MSI sine temp program så foretrekker jeg PC Alert3 bedre. Det ser ikke så fancy ut pluss at det har memory release funksjon. jeg vet ikke om det måler veldig feil, fordi jeg har ikke esta det mot noen endre progs da. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Haukåsenkandidat skrev " jeg har moddet musen min" , trodde du var gutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå