IntelAmdAti Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 WoW-mappene mine er skrivebeskyttet og jeg klarer ikke å endre dette, skrivebeskyttelsen slår seg på automatisk hvis jeg prøver å fjerne den. Grunnet oppsettet mitt og kø-tidene (ca 1t kø fremdeles i dag) kan jeg ikke enkelt sjekke selv om denne skrivebeskyttelsen vil føre til ulemper som at makroer eller innstillinger ikke lagres, er det noen som vet om det gjør noe om skrivebeskyttelsen er på? Hvis det ikke har noe å si så lar jeg den bare være som den er. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvilket OS kjører du? Samt ligger WoW mappen under en annen mappe, f.eks programfiler\blizzard\world of warcraft? Om den så gjør, kopier WoW mappen til c:\. Da kan du fjerne skrivebeskyttelsen uten noe problem. La den ligge på c:\, om du flytter den tilbake til der den kom fra vil skrivebeskyttelsen slå seg på igjen. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Bruker Windows XP, og det er ikke plass på C: til WoW ettersom det kun er en liten OS-partisjon. Jeg får prøve og se om det virker likevel når køene blir kortere. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Om WoW mappen ligger under noen andre mapper så sjekk om disse mappene er skrivebeskyttet. F.eks wow ligger på programfiler\blizzard\world of warcraft. Om programfiler er skrivebeskyttet så blir blizzard og world of warcraft mappen og skrivebeskyttet. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Det var ikke det heller.. Men alt virker faktisk likevel slik som det skal, det var visst ikke alle filene som er skrivebeskyttet. Nå er makroer og bindings gjort klart (og lagret) og jeg gleder meg til levling i helgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå