Gå til innhold

Ikke riktig bilde på tv


Anbefalte innlegg

Har kjøpt ny tv. 32" fra Tatung.

 

Skal koble den opp til pcen for å kunne se film osv. Problemet er bare at jeg ikke får riktig bilde. Jeg ha 1680x1050 for at pc-skjermen skal ha riktig bilde, men da stiller nvidia-softwaren tv'en til å ha den samme oppløsningen (tror jeg) og det gjør at jeg får bildet utenfor kantene på tven. Kjører clone-mode, som gjør at jeg får to like bilder. Noen som har råd?

 

Har et nvidia 8800 ultra skjermkort, og har koblet opp til pc-skjerm via dvi, og tv via Dvi-hdmi kabel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kjøpt ny tv. 32" fra Tatung.

 

Skal koble den opp til pcen for å kunne se film osv. Problemet er bare at jeg ikke får riktig bilde. Jeg ha 1680x1050 for at pc-skjermen skal ha riktig bilde, men da stiller nvidia-softwaren tv'en til å ha den samme oppløsningen (tror jeg) og det gjør at jeg får bildet utenfor kantene på tven. Kjører clone-mode, som gjør at jeg får to like bilder. Noen som har råd?

 

Har et nvidia 8800 ultra skjermkort, og har koblet opp til pc-skjerm via dvi, og tv via Dvi-hdmi kabel.

 

Du kan ikke kjøre clone-mode med to forskjellige oppløsninger.

Du må bruke utvidet skrivebord-funksjonen. Da kan du sette forskjellig oppløsning på hver skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...