Egil87 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Har kjøpt ny tv. 32" fra Tatung. Skal koble den opp til pcen for å kunne se film osv. Problemet er bare at jeg ikke får riktig bilde. Jeg ha 1680x1050 for at pc-skjermen skal ha riktig bilde, men da stiller nvidia-softwaren tv'en til å ha den samme oppløsningen (tror jeg) og det gjør at jeg får bildet utenfor kantene på tven. Kjører clone-mode, som gjør at jeg får to like bilder. Noen som har råd? Har et nvidia 8800 ultra skjermkort, og har koblet opp til pc-skjerm via dvi, og tv via Dvi-hdmi kabel. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 1680x1050 støttes neppe av tv, selv om tv kanskje er full hd. 1920 * 1080 skal heller fungere. Lenke til kommentar
dagmann Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har kjøpt ny tv. 32" fra Tatung. Skal koble den opp til pcen for å kunne se film osv. Problemet er bare at jeg ikke får riktig bilde. Jeg ha 1680x1050 for at pc-skjermen skal ha riktig bilde, men da stiller nvidia-softwaren tv'en til å ha den samme oppløsningen (tror jeg) og det gjør at jeg får bildet utenfor kantene på tven. Kjører clone-mode, som gjør at jeg får to like bilder. Noen som har råd? Har et nvidia 8800 ultra skjermkort, og har koblet opp til pc-skjerm via dvi, og tv via Dvi-hdmi kabel. Du kan ikke kjøre clone-mode med to forskjellige oppløsninger. Du må bruke utvidet skrivebord-funksjonen. Da kan du sette forskjellig oppløsning på hver skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå