Gå til innhold

mp3 spiller til t68i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hrm, vel.. jeg betalte 400 for min, inkludert frakt fra england (ebay.com). da fulgte det med et 32mb mmc-kort, noe som blir i minste laget. tror 128mb koster rundt 450,- på komplett.

har hatt denne før, da jeg hadde t29s.. da satt den skikkelig dårlig. lå den i bukselommen, og jeg tok et litt langt steg, ville den "knekke" av, og musikken stoppet. med t68i'en sitter den ganske så bra, men siden t68 ikke har flapp over tastene, så kan det skje at du bytter sang uten å ville det.

på den annen side.. det er en veldig bra mp3-spiller. den bruker ca. 2 standby-timer per time den spiller, noe jeg syns er meget imponerende. ericsson-telefoner har også ganske lang standbytid, jevnt over.. det er altså ingen fare for at du bruker opp batteriet fort, mao. lydkvaliteten er også meget høy, såfremt du bruker 128kbit-mp3'er. finner du den til en noenlunde ok pris (ca. 500,-), så for all del, slå til.

Lenke til kommentar

jeg er ganske sikker på at den bruker mmc, men jeg er ikke hundre prosent sikker. Ellers lurer jeg på det samme som my friend bjaa her, hvor får man kjøpt den billigst? jeg hvet at de seller den på commit og liknende telebutikker, men det er veldig dyrt der. Hva er en ålreit pris for mp3-spilleren?

Lenke til kommentar
jeg er ganske sikker på at den bruker mmc, men jeg er ikke hundre prosent sikker. Ellers lurer jeg på det samme som my friend bjaa her, hvor får man kjøpt den billigst? jeg hvet at de seller den på commit og liknende telebutikker, men det er veldig dyrt der. Hva er en ålreit pris for mp3-spilleren?

den bruker mmc, ja. den ser sånn ut :

t68i.jpg

(edit: nå var ikke vinklingen særlig heldig, siden man får spilleren rett i fleisen, og den ser større ut på bildet.. menmen.. den er ca. 5cm lang)

her er et søk på ebay.. spilleren heter hpm-10, og ligger på rundt 30-40$ (350,-). regn med rundt 100-150kr i frakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...