Freddy_Freddy Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 går det ann å kjøpe mp3 spiller til t68i eller??? Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 går det ann å kjøpe mp3 spiller til t68i eller??? Ja. Lenke til kommentar
Freddy_Freddy Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 dyrt er det da???? er det 64 mb da eller?? 8) 8) Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 ligger på rundt 1000 spenn har sett den til 699 her i oslo for en stund siden. Følger med et 32mb kort (mmc tror jeg) Så du må nok regne med ca 400-500 spenn i tillegg for et 128 kort bzzlink Lenke til kommentar
cnil Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 har hørt at den ikke henger serlig godt fast... og kvaliteten skal være så som så Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 hrm, vel.. jeg betalte 400 for min, inkludert frakt fra england (ebay.com). da fulgte det med et 32mb mmc-kort, noe som blir i minste laget. tror 128mb koster rundt 450,- på komplett. har hatt denne før, da jeg hadde t29s.. da satt den skikkelig dårlig. lå den i bukselommen, og jeg tok et litt langt steg, ville den "knekke" av, og musikken stoppet. med t68i'en sitter den ganske så bra, men siden t68 ikke har flapp over tastene, så kan det skje at du bytter sang uten å ville det. på den annen side.. det er en veldig bra mp3-spiller. den bruker ca. 2 standby-timer per time den spiller, noe jeg syns er meget imponerende. ericsson-telefoner har også ganske lang standbytid, jevnt over.. det er altså ingen fare for at du bruker opp batteriet fort, mao. lydkvaliteten er også meget høy, såfremt du bruker 128kbit-mp3'er. finner du den til en noenlunde ok pris (ca. 500,-), så for all del, slå til. Lenke til kommentar
Freddy_Freddy Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 høres sikkert bra ur det ja!!! Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 siden t68 ikke har flapp over tastene, så kan det skje at du bytter sang uten å ville det. Kjekt å aktivere automatisk tastlås Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 det er det, bortsett fra at mp3-spilleren driter fullstendig i tastelåsen. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 hvor finner jeg denne billigst i norge, og åssen minne er det den bruker? Er den liten? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 jeg er ganske sikker på at den bruker mmc, men jeg er ikke hundre prosent sikker. Ellers lurer jeg på det samme som my friend bjaa her, hvor får man kjøpt den billigst? jeg hvet at de seller den på commit og liknende telebutikker, men det er veldig dyrt der. Hva er en ålreit pris for mp3-spilleren? Lenke til kommentar
Freddy_Freddy Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 ja å kan man ikke skjekke hvor mange ganger man har brukt joystikken på mobben å a... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 trykk >*<<*<* ">" betyr joystick høyre- "<" betyr joystick venstre da kommer du inn i service menyen. der er det mye gøy å gjøre:D EDIT: forklaring:D Lenke til kommentar
Freddy_Freddy Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 he he...mye kult der ja..hadde tastet 44000 ganger å jeg ikk mobben for enuke siden.. :smile: :smile: Lenke til kommentar
cnil Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 har 266000 tusen jeg - jeg kjøpte den brukt for en måned siden snart... hvet ikke om det er så bra Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 trykk >*<<*<* ">" betyr joystick høyre- "<" betyr joystick venstre da kommer du inn i service menyen. der er det mye gøy å gjøre:D EDIT: forklaring:D Når jeg snakker inn i mikrofonen blir det helt skurrete, går det ann å få det bedre? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 jeg er ganske sikker på at den bruker mmc, men jeg er ikke hundre prosent sikker. Ellers lurer jeg på det samme som my friend bjaa her, hvor får man kjøpt den billigst? jeg hvet at de seller den på commit og liknende telebutikker, men det er veldig dyrt der. Hva er en ålreit pris for mp3-spilleren? den bruker mmc, ja. den ser sånn ut : (edit: nå var ikke vinklingen særlig heldig, siden man får spilleren rett i fleisen, og den ser større ut på bildet.. menmen.. den er ca. 5cm lang) her er et søk på ebay.. spilleren heter hpm-10, og ligger på rundt 30-40$ (350,-). regn med rundt 100-150kr i frakt. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 trodde hpm-10 var den gamle jeg, og at det var kommet en nyere...men hvet ikke hvor jeg har det fra.. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 trykk >*<<*<* ">" betyr joystick høyre- "<" betyr joystick venstre da kommer du inn i service menyen. der er det mye gøy å gjøre:D EDIT: forklaring:D Hva er tekstmerker for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå