Fapse Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei Har nå prøvd to ganger etter hverandre å installere Vista på maskinen min. Alt går fint helt til jeg skal oppdatere maskinen med Windows update. Jeg får opp en liste på noe med 60 oppdateringer som jeg laster ned og installerer. Restarter så pc'en og da slipper helvete løs! :S Maskinen vil ikke starte ordentlig og det kommer nesten alltid bluescreen. I tillegg går viftene berserk og pc'en blir skikkelig treig. Noen som hvet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 sikkert noen av oppdateringene som for eks SP1 som ødelegger for noen drivere du har på systemet ditt.. Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 SP1 er ikke installert på maskinen. Kanskje jeg må installere SP1 først og så resten av updatesene? Lenke til kommentar
Xcited Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 du kan jo prøve.. men en annen ting? når den kræsjer så.. fungerer sikkerhetsmodus da? og når kræsjer pc'en ved vanlig oppstart? Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 PC'en kræsjer ved vanlig oppstart Skjønner ikke at Windows update skal ødelegge sånn. HAr en bærbar Dell XPS maskin som ikke er mer enn et år gammel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå