John Keats Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Siden du ikke kan queste ( eller queste veldig lite effektivt ) som prot/holy/resto så ingen gidder specce det med mindre de har farmteam Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja folk vil vel komme seg fortest mulig til level 80. For det er for dem fleste der spillet begynner. Nexus og UK er jo desverre bare low level instanser som man passerer rimelig fort. Men dem har vel noen "wings" man kan ta på level 80 også? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Heroicmode av begge to på 80. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 vel..jeg liker ikke heroic egentlig. Bare stress! Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Når ble heroics stress? Eneste stress med heroics var "arenafighten" i MgT, grunnet healere med primal wipecloth Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Når ble heroics stress? Eneste stress med heroics var "arenafighten" i MgT, grunnet healere med primal wipecloth Var så digg å gjøre den bossen med enten en skikkelig god palahealer eller full brutal restodruid =) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Skal være enig i det, problemet er at man ofte husker det negative og da er det lett å huske wipecloth healers på den fighten der Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Skal være enig i det, problemet er at man ofte husker det negative og da er det lett å huske wipecloth healers på den fighten der Husker vi hadde en gruppe uten CC og med en prest i wipecloth :< Da stakk jeg fra gruppa når jeg så komboen vi hadde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå