Nopros Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei, jeg skal ta en lang togtur til Bergen neste uke, skal ha med pc`en og lurer på "er det ettverk på NSB togene?" det hadde hvertfall vært veldig fint. fins det egne kupèer med nettverk? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Lurer jeg og på, i anledningen Geilo-turen min i morgen. Evt. hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Nettverk burde vel ikke koste noe ekstra? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tror ikke det, hvertfall ikke når jeg har kjøpt NSB comfort (for avisene og kaffien sin del). Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Det står ikke noe om nettverk her: http://www.nsb.no/paa_toget/nsb-komfort-ar...24510-2663.html så tror nok ikke det er nettverk nei , men strømuttak var det hvertfall Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 http://www.nsb.no/om_nsb/for_presse/underh...29302-2708.html Gradvis innføringTilbudet innføres først på NSB Regiontog på strekningen Skien – Lillehammer. Her vil det i første omgang dreie seg om internett-tilgang., Deretter utvides dekningen til enkelte av NSB Regiontog mellom Oslo og Trondheim og Oslo og Bergen. Her vil det også være tilgang til underholdningstilbudet. Basert på erfaringene fra disse strekningene vil en gradvis videre utbygging bli vurdert. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 http://www.nsb.no/om_nsb/for_presse/underh...29302-2708.html Gradvis innføringTilbudet innføres først på NSB Regiontog på strekningen Skien – Lillehammer. Her vil det i første omgang dreie seg om internett-tilgang., Deretter utvides dekningen til enkelte av NSB Regiontog mellom Oslo og Trondheim og Oslo og Bergen. Her vil det også være tilgang til underholdningstilbudet. Basert på erfaringene fra disse strekningene vil en gradvis videre utbygging bli vurdert. ineteressant Enkelte togavganger mellom Bergen – Oslo og Trondheim – Oslo vil få underholdningstilbud og internettilgang ved årsskiftet 2008/2009.. litt sent for meg,men Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har også bestilt komfort til hvertfall, der er det da strømuttak så Lenke til kommentar
ragnargutt Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Hei, jeg skal ta en lang togtur til Bergen neste uke, skal ha med pc`en og lurer på "er det ettverk på NSB togene?" det hadde hvertfall vært veldig fint. fins det egne kupèer med nettverk? Hei! Siden jeg faktisk jobber i NSB så kan jeg svare deg på det spørsmålet. Dessverre er det foreløpig ikke noe nettverk i togene.Det var et forsøksprosjekt i ett togsett, men det toget er tatt ut av trafikk etter en avsporing. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Hei, jeg skal ta en lang togtur til Bergen neste uke, skal ha med pc`en og lurer på "er det ettverk på NSB togene?" det hadde hvertfall vært veldig fint. fins det egne kupèer med nettverk? Hei! Siden jeg faktisk jobber i NSB så kan jeg svare deg på det spørsmålet. Dessverre er det foreløpig ikke noe nettverk i togene.Det var et forsøksprosjekt i ett togsett, men det toget er tatt ut av trafikk etter en avsporing. ok, takk for svar. Men vil det være muligheter for det framover da altså? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Egentlig fantastisk at NSB ikke fullt ut skjønner at kundene vil ha bredbånd og laptop med seg på toget i 2008... Det er jo akkurat der de har en mulighet til å gruse buss og bil som alternativ. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Kan hende jeg hadde kjørt tog litt oftere og hadde det vært nett Lenke til kommentar
GrH Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Egentlig fantastisk at NSB ikke fullt ut skjønner at kundene vil ha bredbånd og laptop med seg på toget i 2008... Det er jo akkurat der de har en mulighet til å gruse buss og bil som alternativ. Nå har ikke jeg skjekket, men har ikke lavpris ekspressen internett i sine busser? Mener jeg har sett en reklame som de reklamerte for det. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Nå har ikke jeg skjekket, men har ikke lavpris ekspressen internett i sine busser? Mener jeg har sett en reklame som de reklamerte for det. Det stemmer at endel busselskaper har skjønt dette. Timeekspressen har internett også: http://www.dagensit.no/article1379538.ece?..._title&jgo= Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 viss det er det på busser, så burde vel ikke tog være noe dårligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå