Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverk på tog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.nsb.no/om_nsb/for_presse/underh...29302-2708.html

Gradvis innføring

Tilbudet innføres først på NSB Regiontog på strekningen Skien – Lillehammer. Her vil det i første omgang dreie seg om internett-tilgang., Deretter utvides dekningen til enkelte av NSB Regiontog mellom Oslo og Trondheim og Oslo og Bergen. Her vil det også være tilgang til underholdningstilbudet. Basert på erfaringene fra disse strekningene vil en gradvis videre utbygging bli vurdert.

Lenke til kommentar
http://www.nsb.no/om_nsb/for_presse/underh...29302-2708.html

Gradvis innføring

Tilbudet innføres først på NSB Regiontog på strekningen Skien – Lillehammer. Her vil det i første omgang dreie seg om internett-tilgang., Deretter utvides dekningen til enkelte av NSB Regiontog mellom Oslo og Trondheim og Oslo og Bergen. Her vil det også være tilgang til underholdningstilbudet. Basert på erfaringene fra disse strekningene vil en gradvis videre utbygging bli vurdert.

ineteressant

Enkelte togavganger mellom Bergen – Oslo og Trondheim – Oslo vil få underholdningstilbud og internettilgang ved årsskiftet 2008/2009..

litt sent for meg,men :p

Lenke til kommentar
Hei, jeg skal ta en lang togtur til Bergen neste uke, skal ha med pc`en og lurer på "er det ettverk på NSB togene?" det hadde hvertfall vært veldig fint. fins det egne kupèer med nettverk?

Hei! Siden jeg faktisk jobber i NSB så kan jeg svare deg på det spørsmålet. Dessverre er det foreløpig ikke noe nettverk i togene.Det var et forsøksprosjekt i ett togsett, men det toget er tatt ut av trafikk etter en avsporing.

Lenke til kommentar
Hei, jeg skal ta en lang togtur til Bergen neste uke, skal ha med pc`en og lurer på "er det ettverk på NSB togene?" det hadde hvertfall vært veldig fint. fins det egne kupèer med nettverk?

Hei! Siden jeg faktisk jobber i NSB så kan jeg svare deg på det spørsmålet. Dessverre er det foreløpig ikke noe nettverk i togene.Det var et forsøksprosjekt i ett togsett, men det toget er tatt ut av trafikk etter en avsporing.

ok, takk for svar. Men vil det være muligheter for det framover da altså?

Lenke til kommentar
Egentlig fantastisk at NSB ikke fullt ut skjønner at kundene vil ha bredbånd og laptop med seg på toget i 2008... Det er jo akkurat der de har en mulighet til å gruse buss og bil som alternativ.

Nå har ikke jeg skjekket, men har ikke lavpris ekspressen internett i sine busser?

Mener jeg har sett en reklame som de reklamerte for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...