minizacha2 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei Søkte litt på youtube så fant jeg ps3 laptop fra ben heck. " Noen som hvet om man kan kjøpe denne et sted?! HELT RÅ!! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 teiteste laptopen jeg har sett. Minner meg om de svære murblokkene som folk kalte bærbar på 90tallet. Anyhow : Ingen spiller Ps3 slik han gjør på kontrolleren. spedalske trykk Samtidlig ser den ikke helt ekte ut Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Den er ekte, lev med det. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Leve med det kan jeg Men ikke akkurat ideel bærbar. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Noen som hvet om man kan kjøpe denne et sted?! Det kan du nok ikke, nei Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Denne er egentlig gammel og jeg mener den ble solgt på ebay ikke lenge etter at videoen ble lagt ut. Vil du ha den må du kjøpe/stjele den fra han som eier den nå, siden dette er et one-off hjemmeprosjekt laget av fyren som lastet opp videoen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Den er ekte, er en fyr til fra ps3hax.net som laget en. han viste oss den, video, bilder osv, og var stolt men etter en tid måtte han oppdatere den og han fikk da yellow light of death. Kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå