iwood Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Jeg ser etter bluetooth mus til laptop, men har kommet frem til at dette tydligvis ikke er lett tilgjengelig. Grunnen til at jeg helst går for bluetooth er at jeg ikke ønsker en dongle (i det hele tatt) stikkende ut fra siden. Med alle USB-portene på kortsidene av laptopen, vil en eventuell dongle bli revet av på vei inn eller ut av skolesekken. Så langt har jeg bare funnet Logitech V470, som er en mus som rett og slett ikke tilfredstiller mine behov. Den har for få knapper og ser ut som om den er laget av billig plast. Hver gang jeg har vært i en butikk som har hatt denne som eneste alternativ, har jeg sett, kjent, og gått ut av butikken med uforrettet sak. Erfaringerene i prisguiden tilsier at dette er en mus som kan peke på store knapper, men ikke stort mer (mye lag). Har jeg rett? Ettersom dette er eneste alternativ fra logitech (jeg trenger ikke ladestasjon og tastatur til laptopen), må jeg nå bevege meg inn i ukjent farvann. Det er det noen som har noen anbefalinger? Jeg har i blinde peket meg ut Trust MI-8700Rp og Kensington Si670m fra prisguiden, men jeg kan ikke akkurat si jeg er helt stø på musespesifikasjoner. Hva vil f.eks 1000dpi si i faktisk prestanda? Jeg bruker skjelden spill, men er en hyppig bruker av Photoshop og SolidWorks, og trenger derfor noe presisjon. Min manglende generelle kjærlighet til MicroSoft gjør at jeg skygger unna disse, gjør jeg rett? Jeg takker all hjelp Edit: Har nå kjøpt meg en HP-mus som står til pcen, men dette er kanskje en relevant problemstilling for andre? Endret 16. november 2008 av iwood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå