Laland Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Eller at Rare merker at kravet etter en standard plattformer blir for stort, og at de kommer med en verdig Banjo-Threeie. Lov å håpe! Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Morsomt å se hvordan folk ignorerer alle de bra anmeldelsene og heller griner fordi det ikke er den samme gamle suppa. Kjøp Banjo på Live arcade da vel og spill samme driten om igjen. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Morsomt å se hvordan folk ignorerer alle de bra anmeldelsene og heller griner fordi det ikke er den samme gamle suppa. Kjøp Banjo på Live arcade da vel og spill samme driten om igjen. Jeg vil ikke si at jeg griner. Men når vi har venta i årevis på en oppfølger, er det temmelig surt å få servert et combat-bilspill, som er totalt annerledes fra hva vi venta oss. Og som jeg har sagt: Spillet er helt sikkert bra. Et bra bilspill. Derimot er ikke dette spillet jeg venta på. Jeg ville aldri ha et racingspill, jeg ville ha et plattformspill som i gamle dager. Er det så rart at noen blir skuffa når yndlingsserien forandrer seg såpass? Jeg er positiv til fornyelse, men dette er et SJANGER-skifte. Dette er SÅ LANGT fra det jeg vokste opp med. Gi meg heller den gamle suppa. Eller enda bedre, Banjo Threeie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg