Dragonlove Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Som tittel sier, så fikk jeg bare Dvdrommen når jeg går på min konto så står det sendt og pakkesporingsnr til det jeg fikk i dag, men kan det være at minnet kommer senere? står ikke noe om det på kontosidene. Har bestillt mye fra Amentio men har fått alt, som regel i flere pakker, men da har alle sporingsnr dukket opp i kontoen min. Endret 14. november 2008 av Dragonlove Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Slik var det for meg da jeg bestilte en hurv med pc-deler fra Amentio. Fikk ram'en 3-4 dager senere Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 dette er fordi Amentio ikke har egene lagre men sender rett fra distrubitørene (hvis det heter det) så hvis du bestiller mange forkjellige ting så kan det ende i flere kolli Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Slik var det for meg da jeg bestilte en hurv med pc-deler fra Amentio. Fikk ram'en 3-4 dager senere Bra å høre, får ta en telefon til de i morgen å høre med de for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Bra å høre, får ta en telefon til de i morgen å høre med de for sikkerhets skyld Du bør også sjekke om den aktuelle ram'n forsatt er på lager.. Webmerc har tidvis en lei tendens til å liste ting som "på lager", helt inntil noen faktisk legger inn en bestilling, og det deretter under ordrebehandlingen plutselig blir oppdaget at så ikke er tilfelle.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Er visst på Postkontoret mitt i dag Som sagt, har bare gode erfaringer med Amentio og bestiller bare deler de har mange av, rundt 100 eller mer, for å være sikker på å få ting. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Høres bra ut Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Noen ganger kan det være like raskt å ta kontakt med selger med en gang istedet for å legge inn spørsmål her :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå