AKor Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei. Jeg har en HP Pvilion dv5000 bærbar pc som jeg kjøpte et nytt batteri til i sommer. Og siden det så har det vært et problem at når jeg lader den fult, og tar ut laderen og kjører på batteri, og skal lade den før den er tom så vil den ikke lade før det er igjen kritisk lavt batterinivå... Den måleren som måler batterinivået står på 100% helle tiden til det er igjen 5-6% da kan jeg lade den, men ikke før det.. Så jeg må vente til det er igjen 5-6% før jeg kan lade. Noen som vet hva som er galt ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 er det uorginalt batteri ? hvor kjøpte du batteriet ? er du sikker på at du har rett type batteri ? Lenke til kommentar
AKor Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Det står at det er et Hp batteri. Jeg kjøpte det på euronics. En på butikken bestillte det for meg : p Regner med at det er rett type, for det virker. untatt den måleren som er klikk : s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå