Dr.Greve Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vil følgende fungere? 1. Jeg lager en death knight. 2. Jeg bruker paid character transfer og sender death knighten til min "brors" konto, som har samme etternavn som meg. 3. Jeg og "bror" spiller sammen og har det gøy. Lenke til kommentar
Awsm Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Usikkert. Da må vel kanskje "bror" ha en 70? Endret 13. november 2008 av Frozt Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Undersøkte litt på wow-forumet og det ser ikke ut som det går. De sier at death knights blir "låst" til kontoen Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Går ikke nei, dessverre. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Ny vending i saken: bluepost på wow-forumet: Q. Can I create a death knight on one account and transfer it to a new account? A. Death knights can be transferred with the same fees and restrictions as any other character. http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...05690&sid=1 Så det ser ut til at det går Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Rart, du kan jo bare ha 1 DK per server samt at du må ha en level 58 (var det vel) for å lage en DK på den serveren. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det ikke sånn at hvis du har 1 lvl 58+ på accounten så kan du lage en deathknight per realm? Tror ikke du må ha høylvl karakteren på samme server? Noen som kan teste? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jo du må ha en 55+ på serveren for å lage en, MEN! Du kan lage den på en annen server den du har en 55+ for så å overføre den til en server du ikke har en 55+ på. (Snakker av erfaring, gjorde det i går kveld! ) /Yaricks Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Så hvis jeg har en 70 på Bloodfeather kan jeg ikke lage en DK på f.eks balnazzar? Syns jeg leste at dette skulle bli mulig...?? Noen som har testet for å være helt sikre? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg får ikke lov å lage DK på servern jeg migrerte en 28-warlock til for noen dager siden for å spille med en kompis på jobb. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Og du har en lvl 55+ på den accounten? fuck håpa det gikk, men jaja Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 vel Yaricks e prøvde det du sa og funker ikke hos meg Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 vel Yaricks e prøvde det du sa og funker ikke hos meg Jaha? Du prøvde hva? Lage en DK på en server, så transferre den til en annen via paid move? Jeg har ihvertfall gjort det, har kun en 55+ på Tarren Mill og det er DKen min. Jeg levla den faktisk opp til 57 på serveren jeg flytta FRA før jeg transferra, kan ha noe med det ågjøre. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 vel e har lvl den til 60 Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Så det funker for meg å flytte over en alliance 70 fra min server til Draenor, begge er pve afaik, og så lage meg en dk horde? kompisene mine spiller horde der,men orker ikke å lvl noen.. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Så det funker for meg å flytte over en alliance 70 fra min server til Draenor, begge er pve afaik, og så lage meg en dk horde? kompisene mine spiller horde der,men orker ikke å lvl noen.. Japp, akkurat det jeg gjorde. Har en 70 BE Lock på Nagrand. Lagde en human DK på samme server, levla til 57, transferra til Tarren Mill (som er PVP). Fungerte flott. /Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå