Gå til innhold

Konsekvenser for dyr av dyresex


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dyresex greier seg ikke bare om hester, men også mindre dyr

Men ikke bare mindre dyr. Også store dyr som hester. Derfor jeg lurte. Selvsagt har det konsekvenser for små dyr som kan ta fysisk skade, men tar f.eks. en hest skade av det psykisk? Kyr får jo hender stukket oppi for å sjekke kalver, f.eks., så fysisk kan det jo ikke være problematisk?

 

Og ikke misforstå: jeg er ingen forkjemper for dyresex, akkurat.

Endret av Right
Lenke til kommentar

Nå tok jeg i utgangspunktet små dyr, siden de er små, og har rett og slett større sjangs for å bli skadet under ekle greier.

Hva slags skade et større dyr kan ha av det har jeg ikke peiling på. Du har jo de hestene som hater å bli "tatt på" ved en vett.undersøkelse feks. Og som sparker når de skal sjekke baken. Kan ikke se for meg at en slik hest liker å bli seksuelt misbrukt.

 

litt dårlig til å ordlegge meg føler jeg, men jeg hater å snakke om dyr og sex i en og samme setning.

 

Jeg har hatt arma inni ei ku, og den rauta som et uvær :!:

Lenke til kommentar

Trodde det bare var forbudt om dyret led overlast, jeg.

 

Dessuten er det vel forskjell på at en mann voldtar et hunndyr, enn at et hanndyr hopper over ei dame for å.. Ja. Er litt vanskelig å tvinge fram det siste, kanskje? Og blir det da frivillig? Og lider dyret da pga. sine handlinger? For da er det jo dyret som "jobber".

Lenke til kommentar
Det har samme psykiske konsekvenser som når det skjer hos et menneske.

Dette er flere som jobber med dyr har oppdaget gjennom årene med praksis.

Det er det samme som med mishandling. Det har konsekvenser. Dessverre sjelden for overgriper/mishandler.

Selv om det er dyret som gjør "jobben"?

Har du noe bakgrunnsmaterialet på det?

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Wtf, det er jo ganska uppenbart at du har eller vil ha sex med dyr, fy fan hva ekkelt. De som har sex med dyr trenger virkelig hjalp fortest mulig, herre gud

Nekrobumping på tråd om dyr og sex? Tipper du har dyttet inn "sex dyr" i en søkemotor, og hoppet på det første og beste du fant :fun:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...