nbmofo Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 artig, men en ting som irritere meg er hettesnoren til han som kikker inni webcamet. Mulig å få fikset det? kort på skjermen og lang på hovedbildet Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er pga vinkelen på cammet... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Idèen er god, men det er en sær stil, som krever mer enn god gjennomførelse, noe jeg egentlig ikke syns dette er. Kantene på de er unaturlige, spesielt på hun som dingler på midten, rett og slett, slett arbeid på utklippingen. Det er et minimum at dette sitter. Det ser også ut som om du har tullet med forholdene, dvs tatt bildene fra ulike avstander, evt gjort om scale'n i Photoshop. Noen av folkene blir veldig små i forhold til resten. Syns nok det må ha en større mening bak, positurene og holdningen til folka er ikke gjennomtenkt helt skikkelig syns jeg det ser ut som, og det som imponerer mange er det at du har klonet inn mennesker på en Pc slik at de fremstår som små leker/miniatyrmennesker, men dette er noe man ser få ganger før man blir lei, og krver mer. Beklager... Lenke til kommentar
bambam901 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Idèen er god, men det er en sær stil, som krever mer enn god gjennomførelse, noe jeg egentlig ikke syns dette er. Kantene på de er unaturlige, spesielt på hun som dingler på midten, rett og slett, slett arbeid på utklippingen. Det er et minimum at dette sitter. Det ser også ut som om du har tullet med forholdene, dvs tatt bildene fra ulike avstander, evt gjort om scale'n i Photoshop. Noen av folkene blir veldig små i forhold til resten. Syns nok det må ha en større mening bak, positurene og holdningen til folka er ikke gjennomtenkt helt skikkelig syns jeg det ser ut som, og det som imponerer mange er det at du har klonet inn mennesker på en Pc slik at de fremstår som små leker/miniatyrmennesker, men dette er noe man ser få ganger før man blir lei, og krver mer. Beklager... Hun som dingler med bena skal fikses. Jeg vil gjerne høre hva du vil se med en "god gjennomførelse". Det blir nok mye smak og behag. Men hadde sutti pris på om du kunne skrevet litt om hvordan du ville gjort det. Tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere og ikke minst gi kritikk, det liker vi God kveld. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Olsen er flink til å ofre av sin tid til å kritisere andres arbeider. Dette er ditt første her, og som jeg også har nevnt til en annen fersking så forventer vi at man er mer aktiv i andres bildetråder enn sine egne. Legg ut nye bilder, men ikke glem å kommentere en del bilder mellom hver gang du gjør det. På den måten opprettholder vi et levende miljø her på forumet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Det er desverre ikke min oppgave å skape spenning i andres bilder, kreativitet er noe en selv må stå for, det er tross alt ofte 50% av bidle Dårlig gjennomførelse sier jeg fordi jeg syns du har slurvet med forholdene som jeg sa, ikke sørget for at menneskene er like store, klippingen, hvor de er plassert, hvor mye hver person deltar i bildet, osv... Lenke til kommentar
bambam901 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Det er desverre ikke min oppgave å skape spenning i andres bilder, kreativitet er noe en selv må stå for, det er tross alt ofte 50% av bidle Dårlig gjennomførelse sier jeg fordi jeg syns du har slurvet med forholdene som jeg sa, ikke sørget for at menneskene er like store, klippingen, hvor de er plassert, hvor mye hver person deltar i bildet, osv... Skjønner hvordan du tenker nå Grunnen til jeg legger ut bildet her er jo sefølgelig på grunn av at jeg vil ha det best mulig. Dere virker også ut som seriøse personer som har peiling. Det kommer en versjon til der alt skal være rettet opp, det jeg sa nå er vel alt det kritikk gjør? Det er noen folk som ikke tåler dårlig kritikk, men ingen ting er bedre enn å lære av sine feil:) Endret 14. november 2008 av bambam901 Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Må nok si meg enig med Mr.oslen ang forskjellen i størrelse på mennskene..vannskelig og se maskinga men hu som sitter og dingler ser du det ganske tydlig på selv om bildet ikke er så stort på min skjerm..På de andre la jeg værtfall ikke så god merke til det..kan jo kanskje prøve og blure bitte litt på hu,eller fikse maska.. Lenke til kommentar
bambam901 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Må nok si meg enig med Mr.oslen ang forskjellen i størrelse på mennskene..vannskelig og se maskinga men hu som sitter og dingler ser du det ganske tydlig på selv om bildet ikke er så stort på min skjerm..På de andre la jeg værtfall ikke så god merke til det..kan jo kanskje prøve og blure bitte litt på hu,eller fikse maska.. Skal gjøre hele hun på nytt, jeg kan ikke se noen dårlig klipping på min skjerm utenom hun som dingler. Og jeg har bildet i full oppløsning. Størelsen skal også fikses Lenke til kommentar
Stian84 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nei det jeg mente,,jeg klarte bare og se det på hu..de andre så bra ut,,men du som sitter på orginalen ser evt om de andre har dårlig masking,,jeg får jo ikke sett bildet i full størrelse som deg vettu.. Lenke til kommentar
bambam901 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Nei det jeg mente,,jeg klarte bare og se det på hu..de andre så bra ut,,men du som sitter på orginalen ser evt om de andre har dårlig masking,,jeg får jo ikke sett bildet i full størrelse som deg vettu.. Jeg vet. Måtte bare få fram at de andre personene tar seg bra ut på orginalen. Takker alle som tar seg tid til og kommentere Endret 15. november 2008 av bambam901 Lenke til kommentar
bambam901 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Jeg holder på med å rette opp alle feil, neste versjon kommer i kveld eller i morgen Lenke til kommentar
bambam901 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Ny versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå