Kristine79 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei Meldte meg inn her for å se om noen kan hjelpe meg ang julagave til samboeren min. Han har sagt at han har lyst å kjøpe seg en opptaker, og da tenkte å kjøpe det til han til jul. Uten at han vet det selvfølgelig Men problemet er at jeg har null peil, kanskje noen her inne vet hva som er bra og ikke altfor dyrt. Han er gitarist, og vil ha en han bare kan ha i hånda. Har sittet på diverse nettsteder som selger musikkutstyr nå, men er jo så mange å velge i. Noen som vil komme med noen tips? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Zoom H2 eller H4 burde være i rett gate. Har brukt H4 en del og er veldig fornøyd. http://www.intersalg.no/subcategory/2809/4465.html Lenke til kommentar
Kristine79 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Ok, tusen takk for tips. Jeg så på den i stad faktisk. Hvordan er denne feks i forhold: http://www.myhrbraaten.no/product_info.php...products_id=757 Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Zoom H2 - Go for it! Men sørg for å ha garanti om å få bytta den inne, siden det kan hende at den ikke dekker hans behov. Musikere vet ofte hva de vil ha av funksjoner! Lenke til kommentar
Kristine79 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Takk til deg og! Vet han har sett på disse før, så jeg tror det er ganske trygt å kjøpe. Hva er forskjellen mellom de to, annet enn pris? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Bedre innebygget mikrofoner på h4. På Zoom h4 har du blant annet også mulighet for tilkobling av 2 eksterne mikrofoner med Phantompower. Dette betyr at du i prinsippet kan koble nesten hva slags mikrofoner for enda bedre opptak. Du kan også bruke h4 som et eksternt lydkort til pc. Lenke til kommentar
Aslebrathen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 zoom ja! det er tingen få den med kombinert lydkort og, det eier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå