Skamkvist Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg har lyst til å begynne å spille PS3, men er ganske dårlig og går fort lei. Jeg liker ikke skytespill, men liker spill der man sloss med sverd osv.. Har spilt endel crash bandicoot, og liker dette veldig godt. Ellers liker jeg også litt mer typisk "jentespill" som sims.. Liker også starwars lego spillet og strategi spill som ikke er for vanskelige.. Ble litt innviklet dette:P Men, kan noen anbefale meg ett spill som er lett og samtidig gøy? Gjerne to-player.. Takk:D Lenke til kommentar
praystation Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 LittleBigPlanet høres ut til å være midt i blinken for deg Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jepp! LittleBigPlanet anbefales på det sterkeste! Et spill man aldri kommer til å bli lei. Du kommer til å storkose deg med spillet! Lenke til kommentar
Skamkvist Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Har det spillet, syns det er gøy:) Men noen litt mer like crash? Liker godt korte baner så man kan ta pause fort.. Har prøvd kingdom hearts, syns dette var kjempegøy, men gikk lei for det varte jo evig! Liker heller ikke når man må bruke lang tid på å høre på folk som forteller en historie:P Liker rett og slett spill det bare er å hoppe rett i! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det heter morsomme. Liker du bilspill? Du kan jo prøve GT5. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Vist du liker sverd og tredjepersons synsvinkel annbefaler eg på det sterkeste "VIKING battle for asgard". Men littlebigplanet hadde du sikkert også kost deg med Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) . Endret 13. november 2008 av zuperhans Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Du kan jo prøve Heavenly sword. Konge spill og faktisk noe min samboer greide å spille igjennom. Så har du jo på playstation Store Super Stardust, genialt lite skytespill som er enkelt å starte med og veldig underholdende. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 du er en svært god kandidat for Ratchet and Clank Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) du er en svært god kandidat for Ratchet and Clank Tenkte akkurat det samme når jeg leste førsteinnlegget. LittleBigPlanet er allerede nevnt, og ser at du liker det. Ratchet og Clank er heller ikke et dumt valg. Endret 14. november 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Folklore kan også anbefales. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ta en kikk på mirrors edge, annerledes spill, ikek for langt, og meget artig. Lenke til kommentar
Skamkvist Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Tusen takk for alle svar:) Skal prøve disse spillene, må få typen til å skaffe noen til meg:P Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg vil ikke nødvendigvis anbefale Mirror`s Edge. Det er veldig bra, men det er samtidig ganske/veldig vanskelig. Og hvis du er "nybegynner" tror jeg det kan bli litt for frustrerende. Men som nevnt tidligere er nok Ratchet & Clank: Tools of Destruction midt i blinken. Lenke til kommentar
drarreg Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hvilket spill bør man velge: cod waw eller rfom2??????????????? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hvilket spill bør man velge: cod waw eller rfom2??????????????? Hva med litt mer informasjon om hva du liker selv??????????????????????????????? ???????????? Resistance 2 har fått jevnt over bedre anmeldelser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Edit: I broked it Endret 14. november 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg valgte lett R2. Cod4 og WaW er bare enda to krigsspill i en laang rekke krigsspill liksom. For meg har Resistance-serien mye mer å by på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå