Gå til innhold

Nybegynner, noen gøye spill?:)

Skamkvist

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å begynne å spille PS3, men er ganske dårlig og går fort lei. Jeg liker ikke skytespill, men liker spill der man sloss med sverd osv.. Har spilt endel crash bandicoot, og liker dette veldig godt. Ellers liker jeg også litt mer typisk "jentespill" som sims.. Liker også starwars lego spillet og strategi spill som ikke er for vanskelige.. Ble litt innviklet dette:P

Men, kan noen anbefale meg ett spill som er lett og samtidig gøy? Gjerne to-player..

Takk:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det spillet, syns det er gøy:) Men noen litt mer like crash? Liker godt korte baner så man kan ta pause fort.. Har prøvd kingdom hearts, syns dette var kjempegøy, men gikk lei for det varte jo evig! Liker heller ikke når man må bruke lang tid på å høre på folk som forteller en historie:P Liker rett og slett spill det bare er å hoppe rett i!:)

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke nødvendigvis anbefale Mirror`s Edge. Det er veldig bra, men det er samtidig ganske/veldig vanskelig. Og hvis du er "nybegynner" tror jeg det kan bli litt for frustrerende.

Men som nevnt tidligere er nok Ratchet & Clank: Tools of Destruction midt i blinken.

Lenke til kommentar
Hvilket spill bør man velge: cod waw eller rfom2???????????????

Hva med litt mer informasjon om hva du liker selv??????????????????????????????? ????????????

Resistance 2 har fått jevnt over bedre anmeldelser!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edit: I broked it

Endret av Alinoe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...