chil Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jeg har en spill(lasted ned fra kazaa), en 700mb stor EXE fil( å nei kan ikke gå å kjøpe det) dog det er sikkert 3-4 år gammelt og finner det ikke noen plass. Problemet når jeg starter Exe Fila, går den inn i "dos" format i ca 1-2 sek og deretter faller ut.. har prøvd å kjøre den i "win98" mode osv. jeg har winxp.. noen Idr? takk for svar Lenke til kommentar
CD Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 prøv å åpne fila i Winzip ,Winrar eller et annet pakkeprogram, du finner de fleste på Tucows Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Må vel rename fila tenker jeg. Prøv å gjør den om til RAR, ZIP eller noe liknende. Pleier å gå da Lenke til kommentar
bkak Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Dette er vel et brudd på retningslinjene? Men uansett: det er en stor sjangse for at det er en iso, rename og mount med Daemon-tools. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ok... 1. Hent ned winrar på www.rarlab.com 2. Instaler Winrar 3. Høyreklikk på .exe fila å velg pakk opp 4. Sjekk filne, er det et gammelt spill må du nok i DOS eller .no Kaptein_S Lenke til kommentar
Tim Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 tror ikke du trenger bruke noe DOS :wink: 3-4 år gamle spill er ikke SÅ utdatert Lenke til kommentar
Smal Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Prøv å åpne det igjennom command prompten...... 1. Start 2. Kjør 3. CMD /command 4. skriv cd c:spill***.exe (skriv banen til exe fila) 5. trykk enter Har hatt prblemer med en del "cracker" som åpnes i command propten at den bare lukker seg hvis jeg bare trykker på den... MVH Smal Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Rename til *.iso / *.nrg / *.bin etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå