dust123456 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Hei Skal kjøpe meg Bærbar PC, men vet ikke hvilken jeg skal velge, den kan godt være stor og tung, 18" skjerm er ingen hindring, skal ofte stå klappet igjenn med tilkoblet skjerm og tastatur(som en stasjonær pc), f.eks når jeg er på lan. Den skal brukest mest til gaming, spillene er cs, css, cod 5, gta iv, far cry 2, crysis 1 og 2 osv osv, listen er lang! Har kikket litt på disse to: Acer Aspire T8600 Toshiba X300-11s Det er også ett stort pluss at Expert kan skaffe pc`n, for der får jeg innkjøpspris, de har vel Acer og HP? Kan vel strekke meg til 15 000kr Pluss for Toshibaen er at den har et kult utsende og bra skjermkort Pluss for Acer`n er at den har Blue-Ray, stor skjerm og harddisk. Minus for dem begge er vel skjermkortet? På - Denne - listen ligger disse skjermkortene langt ned ivertfall. Vet at det er mange av disse trådene fra før. Takker for alle svar edit: vurderer også sterkt Multicom Kunshan M570+, men er ikke sikker på hvilke specs, kom med meninger.. Endret 13. november 2008 av dust123456 Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) HeiSkal kjøpe meg Bærbar PC, men vet ikke hvilken jeg skal velge, den kan godt være stor og tung, 18" skjerm er ingen hindring, skal ofte stå klappet igjenn med tilkoblet skjerm og tastatur(som en stasjonær pc), f.eks når jeg er på lan. Den skal brukest mest til gaming, spillene er cs, css, cod 5, gta iv, far cry 2, crysis 1 og 2 osv osv, listen er lang! Har kikket litt på disse to: Acer Aspire T8600 Toshiba X300-11s Det er også ett stort pluss at Expert kan skaffe pc`n, for der får jeg innkjøpspris, de har vel Acer og HP? Kan vel strekke meg til 15 000kr Pluss for Toshibaen er at den har et kult utsende og bra skjermkort Pluss for Acer`n er at den har Blue-Ray, stor skjerm og harddisk. Minus for dem begge er vel skjermkortet? På - Denne - listen ligger disse skjermkortene langt ned ivertfall. Vet at det er mange av disse trådene fra før. Takker for alle svar edit: vurderer også sterkt Multicom Kunshan M570+, men er ikke sikker på hvilke specs, kom med meninger.. Skal det være gaminglaptop syns jeg 9700M GT blir for dårlig. Er nok ikke lenge til du må senke ned grafikken en god del. Skjermkortet er somregel alltid flaskehalsen her. Trenger ikke mer enn 2.5 ghz cpu om du ikke skal redigere mye. 4gb ram (evt 2 gb og kjøpe 2 gb til etter hvert). Skjermoppløsning etter eget ønske. Endret 13. november 2008 av EivindS_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå