Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Ah, ok da holder vel 100 gram Nei, er bare for plain fun Får se, den siden jeg kunne kjøpe det meste på skriver jo at du må handle for minst 1500 SEK, og det blir jo litt drøyt for meg da. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 hehe sant det. Glemte at kameraten handlet kjemikaljer for over 7000kr. Hehe han har nesten en lab nå. Men skal si deg du får det ganske mye morro med dette senere. Vi har nå laget 4 toms kuler som sprenger sinnsvakt høyt, men samtidig er de helt rå. et kurs som er verdt å ta er et pyrotekniker kurs, koster litt, men er blant det øverste på min to-do list. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Joda men jeg skal jo bare sprenge en harddisk, har liksom ikke så god råd da, hehe. Kan hende jeg må ty til sveise apparat Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Joda men jeg skal jo bare sprenge en harddisk, har liksom ikke så god råd da, hehe. Kan hende jeg må ty til sveise apparat Gå for termitt du, det er morsomst. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) ikke at det bidrar til oppfinnsomme løsninger til å drepe disken din, men jeg skal oppdatere signaturen min med en link til en ny runde med "varmt bly møter datadeler" i løpet av et par dager. linken som ligger der nå viser til forrige gang vi holdt på. ta en kikk. det er også lov med tilbakemeldinger Endret 21. november 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Stilig det der ja Gleder meg til linken kommer i signaturen. Ellers når det gjelder termitt og fb, så er det vel det at jeg mangler diverse utstyr som er problemet, den butikken som solgte utstyr til fb er desverre ikke aktuell ettersom det blir litt for dyrt. (vet ikke hva ingrediensene koster totalt, men håpet mer på en 300-400 inkl frakt ) Fyrverkeri funker vel neppe(kanskje ikke så lurt heller), siden det sikkert bir bare små hylere i år. Eller er all fyrverkeri bannlyst nå ?(inkl. batteribomber osv) Er vel neppe nok kraft i slikt til og ødelegge en harddisk Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 hehe tro det elelr ei så er de hylerne som er farligst hvis du misbruker dem... Det som lager hylet er raskt ekspanderende(?) gasser som må presses gjennom et formet hull. disse gassene blir laget av hvitt krutt. Dette er noe av det mer reaktive som finnes. billige kinaputter er: 1 kjøp boks med 100 hylere fra europris 2. ta ut lunte (ta vare på dem) og den lille "eksospotta" 3. knus det som er inni dem med tenna, eller bruk en tang e.l., bare press så mye at det løsner. 4. etter du har knust så mange at du har en passende menge med innholdet så tar du og finknuser det i en morter, man får kjøpt dette for en hundrings. 5. Samma prosedyre som ved fb, klem igjen ene enden på kobber røret, lag hull for lunta, sett inn lunta, fyl røret med hvitt krutt, klem igjen andre enden. Her er det ikke fare for trykk antenning, så ikke tenk på det. Dette smeller rimelig bra, om det kan ødelegge en hdd, er en annen ting, men moro blir det å prøve. Og det koster ikke så mye helelr holder lenge emd en 200 lapp og du har mange kinaputter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå