Tronder84 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Heisann godtfolk:) Jeg er en ny Linux-bruker, og derfor kommer jeg nok til å stille noen spørsmål på denne siden. Jeg har en iPOD classic som jeg bruker en hel del, men problemet mitt er at jeg ikke finner noe iTUNES, eller lignende program? Noen som har noe å anbefale? Videre så tenkte jeg å se reprisen fra "Tett på tre" (som forøvrig er en knakende bra serie) på tv.no, men jeg fikk en feilmelding: "stream cointains no data". Håper noen kan hjelpe meg:) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Rythmbox som følger med som standard kan da brukes mot Ipod? Du finner den i program-menyen under multi(media) eller noe sånt. Eller kan du innstalere feks Amarok som henter litt inspirasjon fra Itunes, eller Banshee eller Audacious (ganske lik winamp). De finner du under Add/Remove Programs eller ved å bruke Synaptic Package Manager. Lenke til kommentar
Tronder84 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Rythmbox som følger med som standard kan da brukes mot Ipod? Du finner den i program-menyen under multi(media) eller noe sånt. Eller kan du innstalere feks Amarok som henter litt inspirasjon fra Itunes, eller Banshee eller Audacious (ganske lik winamp). De finner du under Add/Remove Programs eller ved å bruke Synaptic Package Manager. Takker:) Men hvis æ koble te iPODN å bruke RYTHMBOX, kan æ synkronisere på samme måte som me iTUNES?!? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Prøv? Jeg har aldri brukt det programmet så jeg vet ikke. Det har ihvertfall biblioteksfunksjon og slik. På nettet kan du finne innføringer i grunnleggende bruk av programmet også, feks her: http://www.howtoforge.com/linux_rhythmbox_ipod_p2 Forresten vil jeg anbefale deg på det sterkeste å skrive litt mer korrekt her på forumet, du vil bli oppfattet som mer seriøs da. Endret 13. november 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
Tronder84 Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Prøv? Jeg har aldri brukt det programmet så jeg vet ikke. Det har ihvertfall biblioteksfunksjon og slik. På nettet kan du finne innføringer i grunnleggende bruk av programmet også, feks her: http://www.howtoforge.com/linux_rhythmbox_ipod_p2 Forresten vil jeg anbefale deg på det sterkeste å skrive litt mer korrekt her på forumet, du vil bli oppfattet som mer seriøs da. Mere korrekt? Da mener du "ikke dialekt" ? Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 I bunn og grunn, ja. Merk at dette er min personlige mening og ikke noe som står direkte i regelverket. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 tror songbird skal klare dette, men som sagt så vet jeg ikke Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 I bunn og grunn, ja. Merk at dette er min personlige mening og ikke noe som står direkte i regelverket. Faktisk så #3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. . kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå