AnDeeeyyy Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Åssen kan jeg gjøre dette bildet bedere? Endret 13. november 2008 av AnDeeeyyy Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 litt uskarpt, bedre treff med fokusen hadde nok gjort seg. Kanskje prøvd å få frem fargene bak isen litt bedre(dog ikke for mye). Mine tanker hvertfall Lenke til kommentar
AnDeeeyyy Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 litt uskarpt, bedre treff med fokusen hadde nok gjort seg. Kanskje prøvd å få frem fargene bak isen litt bedre(dog ikke for mye).Mine tanker hvertfall Jeg har prøvd og gjort det skarpere og fått frem fargene. Ble det bedere? Lenke til kommentar
akle Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Ja fargene er bedre, men siden det ikke er i fokus ville jeg tatt det på nytt. Stå på! edit: skrive feil Endret 13. november 2008 av akle Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja fargene er bedre, men siden det ikke er i fokus ville jeg tatt det på nytt. Stå på! edit: skrive feil Fremdeles "skrive feil" Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 akle fikk svart for meg:) som han sier, dersom bladet er der ende hadde det vært fint å tatt det på nytt.. bra objekt å ta bilde av. fargene ble veldig fine Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 For å få det bedre må du ha motivet i fokus og bruke litt større blender så du får større område som er i fokus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå