dava Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 har nettopp kjøpt og satt i det, men jeg sletta ikke alt på hdd-en så nå vil ikke windows boote (2k pro) noen som vet hvordan jeg kan slette alt jeg har på hdd-en og intallere windows igjen? takk for alle svar Lenke til kommentar
CD Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Bios, boot fra CD. Format C, install. Går ikke det får du finne en gammel Win98-95 Startupdisk (Dos3.1+ går vel også) med CD driver og boote med den, så format C og install Lenke til kommentar
dava Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 har et abit nforce2 nf7-s v1.2 vis det hjelper dere. er ikke så veldig go med bios og sånt men vor går jeg for å formatere? Lenke til kommentar
CD Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Gå inn i Bios, Boot og velg CD som første boot valg (+ flytter den opp) Put inn Win2k CD og boot, booter da fra CD'en (Nu håper jeg virkelig at Win2k kan boote fra CD ellers blir dette litt på trynet;)) Nå skulle det bare være å skrive Format c:, det sletter alt på harddisken så vær helt sikker på at du ikke har noe viktig der. Deretter er det bare å kjøre install fra CD Har du en floppy boot disk med CD driver på kan du boote fra den, formatere c og kjøre install fra CD, husk å sette Floppy som første boot valg da Lenke til kommentar
Jan-Banan Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Når du booter fra win2k cd`en kan du formatere og partisjonere hd`en i begynnelsen av installasjonsprogrammet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå