evgeny Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 C# Gjelder asp:DropDownList webcontrol. Når jeg setter focus på DropDownList5.focus() da vil jeg at den også automatisk åpner seg slik at man kan bruke piltastene til å gå nedover listen. Er dette mulig? Takk på forhånd Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 (endret) Kommer ikke den dropdownlista med en gang en trykker pil ned i utgangspunktet? å bruke masse tid for å spare brukeren for ett tastetrykk virker som litt feil fokus spør du meg :/ Få normale brukere bruker tastaturet til slikt allikevel. Du burde kikke litt mer på hvordan "vanlige" mennesker bruker tastaturet, merk hvordan temmelig få bruker tastaturet til noe annet enn å skrive inn informasjon. Endret 13. november 2008 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 En annen ting er at du bør kalle variablene dine noe annet. Å bruke nummererte navn (dropDownList5) er ganske idiotisk og uoversiktlig. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Kommer ikke den dropdownlista med en gang en trykker pil ned i utgangspunktet? å bruke masse tid for å spare brukeren for ett tastetrykk virker som litt feil fokus spør du meg :/Få normale brukere bruker tastaturet til slikt allikevel. Du burde kikke litt mer på hvordan "vanlige" mennesker bruker tastaturet, merk hvordan temmelig få bruker tastaturet til noe annet enn å skrive inn informasjon. Nei den åpner seg ikke med en gang man trykker pil ned. Når man trykker pil ned da kaller den på DropDownList5_SelectedIndexChanged eventen. Jeg har ikke vanlige brukere på mitt system. Det er slik brukere ønsker dropdownlisten skal være. Endret 14. november 2008 av evgeny Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det ikke mulig å sende en mouseclickevent til dropdownlisten? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 vet ikke. men det må da være mulig å gjøre dette med javascript? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå