knopflerbruce Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 Fikk tilslaget på en 920 ES på ebay i natt, kosta ikke veldig mye heller... http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...:EOIBSA:US:1123 "Not for resale" - my ass ...hååååper den er ulåst!! Forøvrig aldri sett en sånn ES før, pleier stå endel andre ting på dem. Fikk så denne i posten i går, og den funka greit. Må lære meg NB-greia før jeg kan få noen gode scores, tror jeg SB600 hjelper vel ikke akkurat heller... Noe som var interessant var at den dukket opp som 920 i XP, men at den har 938 pins og ser ut som en AM3-chip på undersiden. Pussig Fikk forresten en 940 også, skal se hva jeg får gjort der. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 hvorfor kjøpe engineering samples? når du får kjøpt ulåst black edition? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 hvorfor kjøpe engineering samples? når du får kjøpt ulåst black edition? Fordi jeg er sånn (sigget er håpløst utdatert, men sier vel litt om hva jeg driver med...) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2009 hvorfor kjøpe engineering samples? når du får kjøpt ulåst black edition? Fordi jeg er sånn (sigget er håpløst utdatert, men sier vel litt om hva jeg driver med...) Sigen din utdatert? Trodde du hadde beholdt den bevisst for å vise dine bragder og favorittplattform (Socket 939) som du fortsatt klokker på? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 hvorfor kjøpe engineering samples? når du får kjøpt ulåst black edition? Fordi jeg er sånn (sigget er håpløst utdatert, men sier vel litt om hva jeg driver med...) Sigen din utdatert? Trodde du hadde beholdt den bevisst for å vise dine bragder og favorittplattform (Socket 939) som du fortsatt klokker på? Har endel scores som ikke er der, for å si det sånn... Tok et par senest for et par timer siden som burde vært med der. Lenke til kommentar
Det0x Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) AMD Phenom II TWKR Black Edition spotted Going into tease mode, Wallace Santos, the CEO of custom PC builder Maingear, has blogged about a 'special' AMD CPU called the Phenom II TWKR Black Edition. Seen below, the quad-core part is supposed to be able to overclock higher than the Phenom II X4 955 BE which, truth be told, has been doing pretty well by going over the 7GHz mark. Coming in a cute little black box for extra bling, the TWKR edition Phenom is kept under wraps for now, with no word from AMD as to its 'default' frequency, price or release date. Luckily we can wait a little while for that info, say 10 minutes. Siste bilde er ifra Xtremesystems Endret 12. juni 2009 av Det0x Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 AMD Phenom II TWKR Black Edition spotted Going into tease mode, Wallace Santos, the CEO of custom PC builder Maingear, has blogged about a 'special' AMD CPU called the Phenom II TWKR Black Edition. Seen below, the quad-core part is supposed to be able to overclock higher than the Phenom II X4 955 BE which, truth be told, has been doing pretty well by going over the 7GHz mark. Coming in a cute little black box for extra bling, the TWKR edition Phenom is kept under wraps for now, with no word from AMD as to its 'default' frequency, price or release date. Luckily we can wait a little while for that info, say 10 minutes. Siste bilde er ifra Xtremesystems Ligner litt på min 920, faktisk... :!: Lenke til kommentar
wiak Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 AMD Phenom II TWKR Black Edition spotted Going into tease mode, Wallace Santos, the CEO of custom PC builder Maingear, has blogged about a 'special' AMD CPU called the Phenom II TWKR Black Edition. Seen below, the quad-core part is supposed to be able to overclock higher than the Phenom II X4 955 BE which, truth be told, has been doing pretty well by going over the 7GHz mark. Coming in a cute little black box for extra bling, the TWKR edition Phenom is kept under wraps for now, with no word from AMD as to its 'default' frequency, price or release date. Luckily we can wait a little while for that info, say 10 minutes. Siste bilde er ifra Xtremesystems Ligner litt på min 920, faktisk... :!: ligner mere på den gamle Athlon 64 3200+ jeg hadde Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2009 Den var ikke fullt så lik som jeg trodde, men litt i samme gata er det vel... synd den klokker ræva på det ene kortet jeg har til rådighet Lenke til kommentar
BAT Skrevet 16. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Her er mer info om AMD Phenom II 42 TWKR Black Edition fra Xbitlabs Edit: Fjernet skrivefeil Endret 16. juni 2009 av BAT Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 24. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2009 Høhøhøhø.... me want Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Ser ut så AMD Phenom II x4 965 kommer. 3,4ghz http://www.tweaktown.com/news/12640/phenom...soon/index.html Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Merkelig navn de prosessorene. x2x - 2,8 x4x - 3,0 x55 - 3,2 x65 - 3,4 Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 27. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2009 Tror absolutt at jeg kommer til å gå for AMD ved neste pckjøp, altså til jul Det kan godt være at Intel kan levere ett system der man får mer ytelse... men AMD leverer mye spennende til veldig lave priser nå Lenke til kommentar
wiak Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Merkelig navn de prosessorene. x2x - 2,8 x4x - 3,0 x55 - 3,2 x65 - 3,4 x75 - 3,6 x85 - 3,8 x95 - 4,0 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 29. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2009 Kanskje de tenkte at phenom ii ikke stopper på 3,4 ghz. Siden de bestemte seg for å forandre på tallene:P Lenke til kommentar
wiak Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Se forkens seeeeeeee > her Opteron for AM3 på _bare_ 75W et stort skrit til 6-kjerne på AM3 Endret 4. juli 2009 av wiak Lenke til kommentar
wiak Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 sett denne http://prisguide.tek.no/fritekst_sok.php?p...d=ADX245OCGQBOX ? finnes ikke en gang i AMD's prislister enda Lenke til kommentar
Det0x Skrevet 5. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hentet ifra: SF3D OC Gathering Vol. 1 -Powered by AMD Edit* Legger med flere bilder. And here is what you've been waiting for System specifications: AMD Phenom II 955 BE (high leakage sample) Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P 2x1GB Crucial Value D9GTS 2x Gigabyte HD4870X2 CPU at liquid helium with the F1 (working surprisingly well) and stock coolers on the graphics cards. 3DMark05: 50017 Damn annoying 10 points for the WR, we spent alot of time trying to fix this of course but in the end we ran out of time. 3DMark06: 38139 Super Pi 1M WR for AMD: 10.265 sec Endret 6. juli 2009 av Det0x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå