MooseOnTheRun Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hei! på vei til skolen i dag så jeg et reklame på utsiden av bussen hvor det sto noe om bytt inn ps2 med x antall spill og få xbox for 599 eller no? Noen som vet no mer om dette? Finner ikke noe på EBgames.no er jo sikkert arcade men kan vell legge i litt for å få en annen... Så noen som har sett/vet noe om dette? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 ja.. hva er så farlig med dette? arcade koster 999 på ekspert og elkjøp uansett og ville heller hatt ps2en og spilla for de 300 Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 da så trodde den lå på rundt 1400 jeg Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Tror det er "bytt inn 10 PS2 spill + PS2" og få "Xbox 360 Arcade /m Sega Tennis (+ ekstra EA Sports spill til 200 ekstra"). Slike tilbud lønner seg ikke om du samler. Men driter du i det, så kan det lønne seg. Men Elkjøps og Experts tilbud tror jeg er over nå.. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå